![]() |
Je weet dat je hard gaat als...
Ben op verschillende sites dit topic tegen gekomen, staan altijd leuke dingen in!
Wat van m'n eigen ervaringen: - als je een half uur op de wc een doorspoel knop gaat zoeken tot je erachter komt dat je op een dixie zit waar geen doorspoel knop is. (XTC) - als je loopt maar alles wat voor je is niet dichterbij komt waardoor je denkt dat je op een loopband loopt. (Wiet) - als je midden in de nacht voor een glasbak gaat zitten met twee vrienden omdat je op de bus aan het wachten bent. (Wiet) - als de plastic rand van je flesje water zo lekker is om op te kauwen dat je er een stuk uit bijt en vervolgens 3 blokjes van je beugel afbreekt. (XTC) - als je twee luchtballonnen ziet en eentje veel verder weg vliegt en vervolgens tegen een onbekende gaat uitleggen dat die achterste zo klein is omdat ze daar minder lucht in hebben gedaan. (XTC) |
- als je denkt dat je in de 6e dimensie zit, zoals een of andere apestonede amerikaan in een amsterdamse coffeeshop ooit tegen me zei
- als je door de ambulance afgevoerd wordt omdat je je hoofd tegen de betonnen vloer lag te beuken. dat zou helpen tegen de mindfuckterror van een ghb en keta overdosis |
Citaat:
|
Op de stoep, of echt bij een glasbak? Ik dacht serieus dat die glasbak een bushokje was en een vriend van me is er zelfs bovenop geklommen :D Maar die was naast cannabis ook nog onder invloed van MDMA. Ik dacht er zelf geeneens bij na of er wel of geen bussen reden, ik had ook niet zoiets van: "Waarom zou ik de bus nemen als ik nergens heen hoef en ik 500 meter van mijn huis af ben?" Maar achteraf altijd leuke herinneringen dit soort dingen :o
|
Ik ga nooit zo hard. Soms heb ik net wat teveel sterkere drankjes door elkaar gedronken en dan wil ik nog weleens spontaan offroad gaan fietsen op de terugweg. Met wiet maak ik eigenlijk helemaal geen gekke dingen mee.
|
Die van die glasbak was ook in combinatie met hasjolie :) Dat van de lopende band was van een gewone joint, maar laat ik daar nou 90% van de keren dat ik blow last van hebben.
|
Ik zou er trots op zijn (y)
|
als ik heel veel wiet hebt gerookt lijk ik echt ontzettend dom. ga ik domme vragen stellen en trek ik vreemde conclusies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn mensen snel aangebrand via internet :rolleyes:
Maar dit gaat dus puur over drugs en niet over alcohol? (Even terzijde dat alcohol ook drugs is). |
Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
|
Op Q-Base liep er een man rond met een hesje waarop 'NL Tolk' stond, ik naar die vent toe lopen om heel trots in het Duits te vertellen dat ik wel Nederlands spreek en wel kon vertolken voor hem :facepalm: :D - MDMA.
|
Ik heb eigenlijk nooit gekke dingen meegemaakt. Wel dat ik na een portie truffels achterkwam dat de boom voor mijn huis de vorm van een hartje heeft.
|
Dat met die lopende band kan ik mijzelf in terugvinden, moet je wel echt ape-stoned zijn!
- Als de hele wereld plat lijkt te zijn (Salvia) - Als je geen tekst meer kan lezen (XTC) - Als je denkt bij je zelf: "Ik ben op dit moment zo dom!" (Salvia, Keta) - Als je de hele tijd denkt dat iedereen weet dat jij aan het trippen bent! (Truffels) - Als je het koud en warm tegelijkertijd hebt (Speed, Dex) - Als de hele wereld veranderd en er overal tapijt lijkt te liggen (XTC + Lachgas) - Als je arm optillen 10 seconde duurt, terwijl het eigenlijk maar een halve seconde is. (Truffels + Lachgas) |
- Als je halverwege je zin niet meer weet wat je aan het vertellen was.
- Als het voelt alsof je noooooit meer in verticale positie kunt komen (oftewel, het bed ligt te goed of lopen is te moeilijk) |
Citaat:
|
- Als je aan een autoportier staat te friemelen omdat je denkt dat het jouw auto is en je naar huis wil. Ik was heel teleurgesteld te vernemen dat ik én geen auto heb én geen rijbewijs heb.
- Als je opeens het gevoel hebt dat iedereen wel heel raar eruit ziet zonder de lange rubberen ledematen die je zelf hebt. - As je langs een "raam" loopt en iedere keer als je langsloopt denkt, wow... wat een eng wijf. En dan als je nuchter bent erachter komen dat je dat dus zelf was en dat het raam een spiegel was. - Als je urenlang een discussie voert over of het nou 3 uur 's nachts is of 3 uur 's middags terwijl je lekker in het zonnetje zit. - Als je van iedereen houdt. - Als de bomen naar je zwaaien en alles wat 2D is opeens 3D is. - Als je denkt dat je een voorwerp bent. - Als je je afvraagt of je bad gaat maar tot de conclusie komt dat het niet zo is omdat je geen emmer op je hoofd hebt. |
Citaat:
|
als je in de bosjes valt en daar de rest van je nacht doorbrengt
|
Ik zag gisteravond op een feestje onder invloed van XTC overal van die klassieke oude stoelen staan met bontvacht op de leuningen, toen ik me heeeel goed erop ging concentreren ontdekte ik dat de rugleuningen mensen waren en de bontvacht op de leuningen waren hun armen en benen, echt wtf :D
|
Citaat:
|
Te makkelijk
|
Als je naar een groot meer kijkt en denkt dat het een bewegend schilderij is. (wiet)
|
Citaat:
Maar ik gebruik dan sws liever niet echt drugs in de buurt van veel en/of open water, :) |
-Als je een uur zit te lullen over het feit dat + en + - is en dan een halfuur later erachter komt dat het niet zo is, maar vergeet waarom dat ook alweer zo is ;) (Wiet btw)
|
-als je na 5 min niet meer weet wat je daarvoor had gezegd:$
-van een silverhaze blow niet meer recht kan lopen - als je hardop meezingt met de muziek die je luistert door oortjes. (A) mis het wel eigenlijk xD |
Als je een rontje op de rotonde loopt en er acheraf wel 3 of meer hebt gelopen (XTC)
Nog maar 1x gehad trouwens, nu a.s. voor de 2x bij Try Before You Die. |
Mijn effect van drugs :
- Misselijk / Kotsen - Duizelig (De wereld draait, Zelfs wanneer je je ogen dicht hebt,) - Buikpijn, - Gevoel dat je continu naar de w.c. moet, - Verlept uitzien, - Moeilijk kunnen lopen, - Enorm honger krijgen, Maar vervolgens alles uit kotsen, Tja, Welke drugs soort dan ook, Het is echt niet voor mij weg gelegd :D (y) Daarnaast vind ik het (persoonlijk) Vergif voor je lichaam, :D-O- |
Citaat:
|
Hoeft echt niet per se hoor, ieder lichaam reageert anders op drugs.
Heb je het wel laten testen btw robert222 ? |
wow die verhalen o.o
ik moet het ook eens proberen xD |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |