![]() |
misschien last van vitamine D tekort?
Hoi,
ik heb de laatste tijd echt hele vage klachten :(, - zere botten/spieren/gewrichten, - erg moe, - depresief een beetje, -misselijk - en nog een paar andere vage klachten nu de vraag: Heb ik misschien last van vitamine D tekort?, ik heb namelijk ff aan dokter Google gevraagd en het lijkt best veel op vitamine D tekort. Hoop dat jullie mij kunnen helpen! XOXO |
Als je denkt dat je een vitamine tekort hebt, dan moet je naar de huisarts gaan, niet naar google :P. Als je nog even doorgooglet kom je denk ik namelijk ook wel bij kanker uit ;).
Anyway, wij kunnen hier vanaf een afstandje niet zeggen waar je last van hebt. Als je vermoeid bent en pijnlijke spieren en gewrichten hebt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan, dan zal die waarschijnlijk een bloedtest laten doen. |
Oke, bedankt voor het snelle reagen !,
|
Citaat:
En verder: ga inderdaad naar de (échte) dokter. Ik krijg trouwens het idee dat je klachten sowieso bij veel dingen thuis kunnen horen, zeker dingen als moe en niet zo lekker in je vel zitten. En een echte dokter kan veel beter weten wat het is en je indien nodig meteen vertellen wat je moet doen of medicijnen voorschrijven oid. |
ja. Bloedtest vragen en vraag ook na je fosfor en calcium gehalte
|
vage klachten kunnen bij zo veel dingen passen. zelfs een virusinfectie zou ook gewoon kunnen. of misschien gewoon vermoeidheid van een lang schooljaar. Ga even langs de huisarts, die heeft de middelen om het uit te zoeken.
|
Haha. Google geeft je de gekste verklaringen voor alles. Een koude rilling omschrijven ze als hersenvliesonsteking. Dus ik zou zeker niet van Google uitgaan! Verstandiger om even naar de huisarts te gaan.
|
Oke, bedankt voor 't reageren :),,
'kga morgen de dokter bellen voor een afspraak (niet eerder tijd gehad) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |