![]() |
I have green saais #1677
:)
|
Hmm, je was wel een beetje vroeg! :p
|
@Geel: Ja, hoor. Geen probleem.
@Martin: Het is gerechtvaardigd, though, die naam. Zie immers de mallotige paar witte haartjes op 'r neus ;) |
Huh, je kon eerst toch ook posts wijzigen/verwijderen die in gesloten topics staan? :confused: Waarom kan dat nu niet meer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Phoebe, je bedoelt Den Hoorn? Nou, zo (dan verwijs ik niet naar 60) hard mag/kan ie niet rijden daar hoor. :D Ik heb een jaar lang van begin tot eind gereisd met 37. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet zo goed waarom dat grappig is? :O
|
Omdat het zo'n schattige vraag was. :P
|
En een nogal obvious antwoord. :p
|
Oh :O.
|
Citaat:
|
Den Hoorn - My Home Is My Castle *zalvende rotstem*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:mad: |
Citaat:
Citaat:
Met een gigantisch overdreven hoge toon aan het einde van de vraag. Want anders is het natuurlijk niet duidelijk dat het een vraag is!!!!!!!! |
Ik wilde net m'n nagellak eraf halen, blijkt er niet zo'n doseerstukje op de fles remover te zitten en gooide ik dus nietsvermoedend de halve fles over m'n handen en m'n bed :mad:
|
Citaat:
Ja, dat zegt ze ook ja :cool: HTM zegt wat ik zei. |
Citaat:
|
Ik vind dat stiekem ook wel lekker ja :o
|
Citaat:
Ik weet nog dat die buschauffeurs zelf eerst ook niet precies wisten hoe ze daar moesten rijden. :D (n) Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
JAAAAAAAAAAA :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, teennagels zijn rood. Nagels linkerhand zijn rood. Volgens mij wordt nagellak dikker bij hoge temperaturen, want dit was een hele onderneming. Nu het moeilijkste: nagels rechterhand.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ineens bedacht om droogrek met kleren OP de vensterbank te zetten. Nu staan de kleren in directer en langer zonlicht, en heb ik meer spatie op den vloer. :cool: En ik heb voor mezelf zonnewering. (y)
|
Citaat:
|
@Lusi, die eerste taxi is inderdaad aan de deur geweest toen ik nog lag te pitten, toen moest ik een uur wachten en toen heb ik de hele tijd vóór de flat gewacht, meer dan een half uur en al die tijd geen taxi gezien. Maar goed, uiteindelijk ben ik gekomen waar ik wilde zijn, alleen twee-en-een-half uur te laat.
@Mr Soija: ik reis met de taxi omdat mijn spieren verzwakt zijn. Ik heb ook een scootmobiel maar ik had wat accu-laadprobleempjes. En ik moest een uur wachten omdat je bij de regiotaxi minimaal een uur van te voren een rit moet boeken. |
Ik heb vandaag een super leuk fijn zomerhoedje gekocht dat ook nog op mijn hoofd past! *O* En je kunt hem zelfs binnestebuiten dragen :cool:
|
Citaat:
|
Hoedjes staan mij niet. Sowieso hoofddeksels. :o
|
Citaat:
|
Ik heb een hoedenkop, dus over het algemeen staan alle hoofddeksels mij wel. Helaas, af en toe.
|
Citaat:
|
http://www.vaude.com/WebRoot/Product...3860_423_6.png Maar dan is ie aan één kant helder blauw en aan de andere kant bruin met mooie print :y
|
(Y) Lief!
|
Hoei, over zes uur zit ik op Mallorca :cool:
|
Citaat:
|
http://i50.tinypic.com/2zok9s6.jpg
fotootje gemaakt |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |