![]() |
Condooms/Glijmiddel kopen
Ik ben benieuwd naar waar ik condooms en/of glijmiddel kan kopen, heb bij de kruidvat gekeken daar hebben ze wel glijmiddel maar geen condooms (in ieder geval, ik heb ze niet gevonden). Weten jullie nog andere winkels waar je dat soort dingen koopt? Géén bizarre winkels, ik bedoel gewoon winkels die dat verkopen of betrouwbare websites die het verkopen.
|
Bij het kruidvat hier in de buurt liggen ze gewoon naast de kassa...
|
Citaat:
|
bij kruidvat liggen ze meestal achter de kassa, en bij de etos gewoon in de schappen. online kan je ze ook bestellen, kijk maar eens op google ;)
|
Ik zag laatst ook condooms liggen bij mijn Albert Heijn, terwijl dat echt geen mega-uitgebreide Albert Heijn is.
|
Volgens mij hebben ze het bij bijna elke winkel wel..
Supermarkten en winkels als kruidvat dan. |
supermarkten als de vomar en ah hebben ze wel hoor
|
coop ook. en anders kan je volgens mij ook condooms gewoon bij de apotheek kopen.
|
Is is geen kruidvat zonder condooms.
|
Elke kruidvat heeft condooms.
|
Citaat:
En ze liggen vaak achter de kassa, dus je moet ernaar vragen. |
Op het station bij de wc's staan meestal condoomautomaten.
|
Bij de Condoomfabriek.nl en wordt ook gratis vezonden in blanco verpakking.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de kassa staan meestal de condooms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de Etos hier in Den Bosch kun je gewoon een doosje uit het rek pakken, misschien hebben andere Etossen (Eti?) dat ook wel.
|
Durex is overigens een prima merk, maar de wat goedkopere varianten die je in de winkel kunt kopen zijn ook gewoon betrouwbaar hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
offtopic: :facepalm:
|
Citaat:
|
waar krijg je geen condooms tegenwoordig? gewoon kijken op internet... en die van het zero merk niet nemen... er zit zero glijmiddel op, scheuren heel snel.
succes! |
Gewoon online bestellen en laten bezorgen met de post (altijd wel discreet geleverd).
|
Volgens mij kun je ze bij elke drogist halen, en in de meeste gevallen liggen ze in de buurt van de kassa.
Of natuurlijk via internet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |