![]() |
Rugzak of schoudertas
Wat is handiger voor school rugzak of schoudertas want moet binnekort nieuwe kopen...
|
Citaat:
|
Wat Kitten zegt inderdaad!
|
Een schoudertas is niet te doen met al die boeken.
|
Gezien je naam, leeftijd en verwacht schooljaar: klik :o
|
Ik had een jaar lang een schoudertas, maar aan het einde van het jaar kreeg ik steeds meer last van mijn schouders, dus ik ben weer overgestapt op een rugzak en geen klachten meer, dus ga maar voor rugzak. Valt ook minder makkelijk van je schouders af, zeker met vrienden als de mijne... :D
|
Citaat:
|
Serieus: rugzak is misschien minder fashionable, het is wel beter voor je.
|
wat vinden jullie van deze tassen ?
http://www.go-britain.nl/eastpak-bag...ity-black.html of http://www.takeitnow.nl/product/6328..._code=14525220 of beter gwn zwarte eastpak rugzak? |
Citaat:
|
Heb je een kluisje? Als je,een kluisje hebt.kan een schoudertas misschien wel, maar als je 8 vakken hebt op een dag en geen kluisje, neem dan een rugtas.
|
ja ik heb een kluisje en daar doe ik boeken
|
Citaat:
"Meneer, ik heb mijn huiswerk niet af, omdat ik mijn boeken in mijn kluisje heb laten liggen." Het zou echt heel fijn zijn als die kluisjes daar niet meer voor gebruikt werden. |
Daar heb je een punt, maar bij ons wordt het niet als geldig excuus gebruikt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schoudertas vond ik toen ik 15 was cool en trendy. Voelde me altijd chiq toen ik de mijne aanhad. Maarjah, voor gemak en om krampen te voorkomen....Ga voor een rugzak.
|
Citaat:
Ik had trouwens altijd een schoudertas, en dat is wel te doen met niet zoveel boeken tegelijk en niet zulke lange stukken om te lopen. Als je veel gewicht meesjouwt is een rugzak wel fijner lijkt me, maar als je elke pauze je boeken wisselt en je tas grotendeels op de grond staat en je er maar kleine stukjes mee loopt, kan een schoudertas wel. Maar rugzak is handiger, lijkt me. |
Ik zou voor de rugzak gaan, want dat loopt veel comfortabeler dan met een schoudertas.
En als je het belangrijk vindt om er "cool en trendy" uit te zien dan kun je altijd nog een rugtas met een leuk kleurtje en/of motieven erop kopen en slechts één schouderband over de schouder gooien voor een extra cool effect :cool: :p (maar dat gaat dan wel weer ten koste van het comfort natuurlijk) |
Wat is er nou weer zo 'cool en trendy' aan een schoudertas. :confused: Het is vooral handig omdat je tijdens het dragen makkelijker bij je spullen kunt.
|
Citaat:
|
rugzak
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rugzak rugzak rugzak yeah!
*dora liedje* |
Eastpak als schoudertas dragen
|
Citaat:
|
Ik gebruik een handtas, wel een grote.
Vind ik zelf nog het fijnst ;D. In de brugklas had ik een rugtas, 2e/4e een schoudertas en nu een handtas. Boeken liggen toch allemaal in mijn kluisje. |
Koop gewoon een goede stevige rugtas die er niet al te groot uitziet. Volgens mij zijn de rugtassen van Eastpak en Dakine prima trendy rugtassen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |