![]() |
Horrorfilm.
Hee, weet iemand nog een leuke horrorfilm?
|
Paranormal activity 1,2,3,4,5,6 hoeveel delen zijn er? The Ring/Ringu, The Grudge, Gothika, The Hills have Eyes, Wrong Turn. Oudere films, want ik ben verstandiger en kijk ze niet meer.
The Ward vond ik heel goed, terwijl ik op de enge stukken weg heb gekeken (anders slaap ik dagen niet). Verder: http://www.imdb.com/genre/horror Edit: Als je de Blair Witch Project nog niet heb gezien, doen, want die vond ik echt mega eng. Is me jaren bijgebleven :p |
The Ward lijkt me wel leuk, maar is dat ongeveer hetzelfde als The Grudge? Want dan kijk ik hem namelijk niet, ik heb echt trauma's aan The Grudge over gehouden.
|
Nee, hij is wel minder eng. Zitten super spannende stukken in, aan het einde wordt het pas echt horror. Maar The Grudge heeft mij ook getekend voor het leven :(:D
Als je net zo'n schijtebak bent als ik, kun je beter het hele horrorgenre laten varen :p |
Effectief eng op een popcornmanier: Insidious, The Woman in Black (2012), The Orphanage/El Orfanto
Verder ook echt goed enzo: The Fly (1986), The Exorcist, Carrie, The Haunting (1966), Psycho (1960), Nosferatu (1922), The Shining (1980), Pan's Labyrinth/El Laberinto del Fauno, The Orphanage/El Orfanto, Dark Water/Honogurai Mizu No Soko Kara, Ringu, The Shining (1980) Maar goed, ik weet verder niet echt wat je zoekt. Ben je meer van de bovennatuurlijke zaken, of behoor je tot dat tuig dat vindt dat iets realistisch moet zijn en Silence of the Lambs eng vindt? |
Ik vind Wolf Creek een van de beste horrorfilms die ik ooit gezien heb. De angst komt vooral doordat de spanning zo goed wordt opgebouwd. Verder is de film vrij akelig, met een vorm van marteling hier en daar. Maar ik vond 'm goed. :)
|
Inside, Switchblade Romance, alles van Argento, Vinyan, zoiets? :o
|
En natuurlijk het heerlijk smerige Martyrs
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag The Ward gekeken, hij was wel leuk en spannend.
Edit: Maar ook heel vaag aan het einde. |
Citaat:
Een vriend van me sprong uit zn stoel. Maar hij kan ook niets hebben. Ik wil Session 9 nog weer eens n keer zien. |
Candyman
Hellbound: Hellraiser II Cube In The Mouth of Madness |
Bedankt, maar ik kijk geen horrorfilms meer. Ik kon niet slapen en ik durf niet eens naar de wc te gaan.
|
:D
Dat had je vantevoren ook wel kunnen bedenken. Door welke film? |
Citaat:
|
Die zou ik niet zozeer heerlijk smerig noemen. Eén van de weinige films waarin het geweld echt moeilijk te verteren vond. Maar wel ijzersterk.
|
:D Dank je.
|
Citaat:
|
A l'interieur/Inside (niet kijken als je zwanger bent), la Horde en over zombies gesproken de serie the Walking Dead:facepalm:
|
Citaat:
|
The Descent.
|
Citaat:
Ontopic: wordt er hier wel genoeg Argento gekeken? :nono: |
Dario is een van mijn all-times-favourites. Al heeft ie ook de nodige bagger geproduceerd.....:facepalm:
|
"De nodige" is nog heel, heel, heel erg zacht uitgedrukt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Andy and his magic toothbrush
|
Citaat:
Ik snap echt niet dat mensen die film zo eng vinden. Ik heb die film gezien en ik viel bijna in slaap. Toen het afgelopen was had ik zoiets van: Huh?! was dit het nou? :s On topic: De engste film ooit is wat mij betreft IT uit 1990 van Stephen King :eek: Maar ik kijk tegenwoordig ook geen "enge" films meer :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik durfde destijds niet eens meer te douchen met de badkamerdeur dicht, omdat ik bang was dat het clownmonster tevoorschijn zou komen :D |
Snap niet dat mensen The Blair Witch Project zo eng vinden. Wat een flut film met de 3 O's van Onscherp, Onder- dan wel Overbelicht. Vind het wel knap dat ze via internet er zo'n succes van hebben gemaakt, want het is 3x niks. En dat geldt ook voor Paranormal Activity.
|
dat ik mirrors nog nergens heb zien staan...
|
Citaat:
|
Haute Tension en Frontière zijn twee van mijn favorieten. Ik houd van franse horror.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |