![]() |
Jong en wil het al
De laatste tijd ben ik nogal wat in het zwembad geweest en daar zag ik vooral mooie meiden en dan krijg ik meteen de neiging om ze flink te neuken:|. dus is dat raar dat je dat hebt als je 13 bent?;)
t kwam gewoon ineens in mij op, Hopelijk heb ik geen domme vraag gesteld:o |
Nee dat is niet raar, dat komt door alle hormonen die nu door je lijf razen. Het zou pas raar zijn als je ook daadwerkelijk al die meisjes in het zwembad lastig gaat vallen.
|
dat is normaal.
|
Jep.
|
Citaat:
Hoe zit het met vriendinnetjes? |
welkom bij de club
|
Kijken!
Maar niet aanraken..... :O |
Ja kan best irritant zijn ook.. dan kan je voorlopig ook het bad niet meer uit omdat je een tent in je zwembroek hebt. :) Enige wat je voorlopig kan doen: die lekkere meiden goed in je hoofd opslaan en later thuis.. of (waarom niet..) in de plee van het zwembad even lekker rukken met die meiden in gedachten... ;)
|
Citaat:
En nog vervelender is het als mensen gaan duiken... Ben je onder water, zien ze alsnog die tent ;) |
Citaat:
Duikers.. hmm nooit bij stil gestaan.. Maar die kijken vast wel recht vooruit zodat ze zien waar ze heen duiken neem ik aan. Dus die zullen dat niet in de gaten hebben. En van zo'n afstand.. of je moet een ding van 20+ cm hebben misschien.. Lol. |
sorry maar het klinkt nogal komisch :o
|
Citaat:
|
Ja, heb ik ook! Van de tieten van meiden van mijn leeftijd...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |