![]() |
Bij vriendin slapen
Ik ga deze week bij een vriendin slapen. maar ik vind het nogaal raar dat tegen m'n ouders te zeggen, want misschien denken ze gelijk dat ik ga seksen ofzo.
Ik dacht er ook aan om gewoon te zeggen dat ik bij een vriend ga slapen. wat denken jullie? |
Als je dat niet tegen je ouders durft te zeggen ben je er misschien nog niet klaar voor om bij een meisje te gaan slapen.
|
Ja, niet zo aanstellen, je ouders zouden dat juist goed moeten vinden als jongen zijnde ;)
|
Citaat:
|
Dat is niet raar.
|
Citaat:
|
Als je dit niet tegen je ouders durft te zeggen waarom ga je dan samen slapen? Ben je er wel klaar voor? :)
|
wat is er raar aan?
|
Overdag kun je ook seks hebben, dus dat zou de issue niet moeten zijn.
|
Dat kun je heus wel tegen je ouders zeggen. Ik zou het alleen geen 'seksen' noemen.
|
Over het algemeen hebben mensen juist de meeste seks als ze wakker zijn. Maar als je het minder verdacht wil laten klinken, zou ik het "logeren" noemen.
|
Of vertel het gewoon een beetje luchtig. Oh ja ga zaterdag bij truusje slapen want na dat feestje bij henk is dat lekker dichtbij, en hoef ik niet zo ver naar huis te fietsen/lopen/rijden.
En als het al een beetje je vriendinnetje is kun je dat ook gewoon zeggen. Dat is dan heus niet gek |
bedoel je bij je vriendin of een vriendin?
als je bedoel bij je vriendin dan is het best logisch dat ze dat gaan denken, weet niet hoe oud je bent en bij een vriendin ja weet niet hoevaak je haar ziet ofzo maar denk niet dat je oduers dat zullen denken en als je gaat zeggen dat je bij een vriend gaat slapen en dus gaat liegen gaat je helemaal rare dingen denken als ze er achter komen |
ik denk dat als je zo rond de 16 bent en je zegt dat je bij een vriendin gaat slapen dat je ouders ook echt wel denken dat je gaat doen :P.
maar goed tenzij je ouders erg tegen seks zijn ofzo is dit toch geen probleem ? |
Misschien een beetje laat op dit topic maar oke.
Vrijdag gaan we met z'n allen (3 jongens, 3 meisjes) bij mij slapen. Ik heb het alleen nog niet aan m'n ouders gevraagd. Is dat raar om te vragen? Of weten jullie een goede manier om dat te vragen? |
Ik ga er van uit dat je nog bij je ouders woont. In dat geval zou ik het wel even vragen ja. Een goede manier om het te vragen is via interpretive dance, maar als dat niet je sterkste kant is, kan het desnoods ook gewoon mondeling met woorden.
|
Voor veel mensen is mondeling makkelijker. Schriftelijk kan trouwens ook, dan kun je direct wat contractuele voorwaarden opstellen en in drievoud printen en ondertekenen. Dat is voor je ouders een blijk van vertrouwen en zelfstandigheid.
|
Citaat:
Maar goed, je kan gewoon zeggen: 'Hé, wat gaan jullie dit weekeinde doen, ik zou graag zes mensen uitnodigen namelijk, zou dat kunnen?' |
Citaat:
Waar hebben jullie het wel over? Communiceren jullie weleens? |
ik denk dat je ouders het heel fijn vinden als je dit toch wel even vraagt. het lijkt me nogal stom als ze denken dat je met wat vrienden iets gaat doen en vervolgens iedereen onaangekondigd blijft crashen bij jou thuis.
|
Als ouder zijnde zou ik gelijk denken dat je een orgie gaat beginnen, niet doen dus!
|
Als ouder zijnde zou ik het de gelegenheid vinden voor familiepakken condooms.
|
Net gevraagd, maar ze vonden het niet zo'n goed idee om met z'n zessen bij mij te slapen.
|
Ik herken de situatie.
Mijn ouders flipten als ik vroeg om bij mijn lief te gaan slapen. Ze dachten meteen dat we seks gingen hebben (terwijl we uiteindelijk nooit seks, penetratie hebben gehad, overigens) Het kwam zelfs zo ver dat mijn vader tijdens het eten vroeg of ik van plan was seks te hebben die avond. Dit was wat ongemakkelijk, aangezien mijn jongere zusjes van 10 dit ook hoorden, maargoed mijn vader wilde dit per se weten. Ik antwoordde van niet, dat ik geen seks ga hebben, niet van plan was en nog nooit seks had gehad. Als je me niet gelooft, zei ik, wil ik best een onderzoek laten doen waaruit zal blijken dat ik maagd ben. Stilte aan tafel. Verder hebben we er geen woord meer over gesproken en mocht ik steeds bij mijn liefje slapen :D |
Citaat:
|
Alsof seks erg is lmao
|
Ik ken het wel hoor. Heb 'vroeger' ook meerdere malen bij een meisje geslapen (zonder bij bedoelingen) en tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een vriend sliep. M'n ouders zijn er nooit achter gekomen en ik voel me er niet schuldig over...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |