Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Bij vriendin slapen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1863773)

Een-Noob 29-07-2012 17:45

Bij vriendin slapen

Ik ga deze week bij een vriendin slapen. maar ik vind het nogaal raar dat tegen m'n ouders te zeggen, want misschien denken ze gelijk dat ik ga seksen ofzo.
Ik dacht er ook aan om gewoon te zeggen dat ik bij een vriend ga slapen.
wat denken jullie?

Schrödinger 29-07-2012 17:51

Als je dat niet tegen je ouders durft te zeggen ben je er misschien nog niet klaar voor om bij een meisje te gaan slapen.

TythorZeth 29-07-2012 17:52

Ja, niet zo aanstellen, je ouders zouden dat juist goed moeten vinden als jongen zijnde ;)

xRev 29-07-2012 20:02

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32684088)
Ja, niet zo aanstellen, je ouders zouden dat juist goed moeten vinden als jongen zijnde ;)

Reverend 29-07-2012 20:27

Dat is niet raar.

Uitzicht 29-07-2012 20:57

Citaat:

Een-Noob schreef: (Bericht 32684074)
Ik ga deze week bij een vriendin slapen. maar ik vind het nogaal raar dat tegen m'n ouders te zeggen, want misschien denken ze gelijk dat ik ga seksen ofzo.
Ik dacht er ook aan om gewoon te zeggen dat ik bij een vriend ga slapen.
wat denken jullie?

Nou ja, als ze gewoon een familiepak condooms meegeven is het toch geen ramp? :)

Jongen1998 29-07-2012 22:25

Als je dit niet tegen je ouders durft te zeggen waarom ga je dan samen slapen? Ben je er wel klaar voor? :)

icetea296 29-07-2012 23:07

wat is er raar aan?

Little Phoebe 30-07-2012 03:11

Overdag kun je ook seks hebben, dus dat zou de issue niet moeten zijn.

Cherry Springs 30-07-2012 17:03

Dat kun je heus wel tegen je ouders zeggen. Ik zou het alleen geen 'seksen' noemen.

Sarah 30-07-2012 21:27

Over het algemeen hebben mensen juist de meeste seks als ze wakker zijn. Maar als je het minder verdacht wil laten klinken, zou ik het "logeren" noemen.

bierkoning 30-07-2012 22:14

Of vertel het gewoon een beetje luchtig. Oh ja ga zaterdag bij truusje slapen want na dat feestje bij henk is dat lekker dichtbij, en hoef ik niet zo ver naar huis te fietsen/lopen/rijden.

En als het al een beetje je vriendinnetje is kun je dat ook gewoon zeggen. Dat is dan heus niet gek

ann18 31-07-2012 01:02

bedoel je bij je vriendin of een vriendin?
als je bedoel bij je vriendin dan is het best logisch dat ze dat gaan denken, weet niet hoe oud je bent
en bij een vriendin ja weet niet hoevaak je haar ziet ofzo maar denk niet dat je oduers dat zullen denken en als je gaat zeggen dat je bij een vriend gaat slapen en dus gaat liegen gaat je helemaal rare dingen denken als ze er achter komen

huntingyade 31-07-2012 17:25

ik denk dat als je zo rond de 16 bent en je zegt dat je bij een vriendin gaat slapen dat je ouders ook echt wel denken dat je gaat doen :P.
maar goed tenzij je ouders erg tegen seks zijn ofzo is dit toch geen probleem ?

Een-Noob 02-10-2012 11:05

Misschien een beetje laat op dit topic maar oke.

Vrijdag gaan we met z'n allen (3 jongens, 3 meisjes) bij mij slapen. Ik heb het alleen nog niet aan m'n ouders gevraagd.
Is dat raar om te vragen? Of weten jullie een goede manier om dat te vragen?

Colonel Sanders 02-10-2012 11:38

Ik ga er van uit dat je nog bij je ouders woont. In dat geval zou ik het wel even vragen ja. Een goede manier om het te vragen is via interpretive dance, maar als dat niet je sterkste kant is, kan het desnoods ook gewoon mondeling met woorden.

Uitzicht 02-10-2012 11:41

Voor veel mensen is mondeling makkelijker. Schriftelijk kan trouwens ook, dan kun je direct wat contractuele voorwaarden opstellen en in drievoud printen en ondertekenen. Dat is voor je ouders een blijk van vertrouwen en zelfstandigheid.

Vogelvrij 02-10-2012 11:52

Citaat:

Een-Noob schreef: (Bericht 32812017)

Vrijdag gaan we met z'n allen (3 jongens, 3 meisjes) bij mij slapen. Ik heb het alleen nog niet aan m'n ouders gevraagd.

Huh, je hebt zes mensen uitgenodigd, maar je ouders hiervan niet op de hoogte gesteld...? Het lijkt me dat het vooral raar om dat níet te vragen ;)

Maar goed, je kan gewoon zeggen: 'Hé, wat gaan jullie dit weekeinde doen, ik zou graag zes mensen uitnodigen namelijk, zou dat kunnen?'

Stefenootje 02-10-2012 15:12

Citaat:

Een-Noob schreef: (Bericht 32812017)

Wat voor bizarre relatie heb je met je ouders als je je afvraagt of zoiets raar is om te vragen :confused:
Waar hebben jullie het wel over? Communiceren jullie weleens?

huntingyade 02-10-2012 17:26

ik denk dat je ouders het heel fijn vinden als je dit toch wel even vraagt. het lijkt me nogal stom als ze denken dat je met wat vrienden iets gaat doen en vervolgens iedereen onaangekondigd blijft crashen bij jou thuis.

klooterkip 02-10-2012 17:31

Als ouder zijnde zou ik gelijk denken dat je een orgie gaat beginnen, niet doen dus!

Uitzicht 02-10-2012 17:32

Als ouder zijnde zou ik het de gelegenheid vinden voor familiepakken condooms.

Een-Noob 02-10-2012 17:55

Net gevraagd, maar ze vonden het niet zo'n goed idee om met z'n zessen bij mij te slapen.

TOMMYHILFIGERRR 02-10-2012 22:54

Ik herken de situatie.
Mijn ouders flipten als ik vroeg om bij mijn lief te gaan slapen. Ze dachten meteen dat we seks gingen hebben (terwijl we uiteindelijk nooit seks, penetratie hebben gehad, overigens)
Het kwam zelfs zo ver dat mijn vader tijdens het eten vroeg of ik van plan was seks te hebben die avond.
Dit was wat ongemakkelijk, aangezien mijn jongere zusjes van 10 dit ook hoorden, maargoed mijn vader wilde dit per se weten.
Ik antwoordde van niet, dat ik geen seks ga hebben, niet van plan was en nog nooit seks had gehad. Als je me niet gelooft, zei ik, wil ik best een onderzoek laten doen waaruit zal blijken dat ik maagd ben.
Stilte aan tafel.
Verder hebben we er geen woord meer over gesproken en mocht ik steeds bij mijn liefje slapen :D

bierkoning 03-10-2012 12:21

Citaat:

TOMMYHILFIGERRR schreef: (Bericht 32813353)
Ik herken de situatie.
Mijn ouders flipten als ik vroeg om bij mijn lief te gaan slapen. Ze dachten meteen dat we seks gingen hebben (terwijl we uiteindelijk nooit seks, penetratie hebben gehad, overigens)
Het kwam zelfs zo ver dat mijn vader tijdens het eten vroeg of ik van plan was seks te hebben die avond.
Dit was wat ongemakkelijk, aangezien mijn jongere zusjes van 10 dit ook hoorden, maargoed mijn vader wilde dit per se weten.
Ik antwoordde van niet, dat ik geen seks ga hebben, niet van plan was en nog nooit seks had gehad. Als je me niet gelooft, zei ik, wil ik best een onderzoek laten doen waaruit zal blijken dat ik maagd ben.
Stilte aan tafel.
Verder hebben we er geen woord meer over gesproken en mocht ik steeds bij mijn liefje slapen :D

oke, maar dit gaat over met ze 6en bij iemand slapen.... lijkt me ook wat overdreven. Begrijp die reactie van die ouders wel.

klooterkip 04-10-2012 16:54

Alsof seks erg is lmao

.Daan 05-10-2012 15:04

Ik ken het wel hoor. Heb 'vroeger' ook meerdere malen bij een meisje geslapen (zonder bij bedoelingen) en tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een vriend sliep. M'n ouders zijn er nooit achter gekomen en ik voel me er niet schuldig over...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.