![]() |
Ik snap er niks van :(
Hey
Ik snap er niks van wat er zojuist gebeurt is... Ik ben bevriend met een meisje en ik vind haar ook een beetje leuk maar er is iets gebeurt... :( Ik vroeg of ze mee wou naar de film (vriendschappelijk) en zegt ja. Vervolgens kom ik thuis en krijg t volgende bericht: "t klinkt nogal hard maar: ik heb nooit met je naar de film gewilt doei" en blokkeerde daarna alles van mijn facebook tot msn! En regeerde nergens op! De volgende dag krijg ik een mailtje en die gaat als volgt:" nee ik wil geen vrienden meer met je zijn en ik wil niet praten doei" ik snap er niks van ik probeerde haar te overtuigen dat het maar vriendschappelijk was en reageert daar natuurlijk niet op :,( snapt iemand wat er is gebeurt? |
Er kan een misverstand zijn. Maar ik zal er geen zorgen om maken. Laat het hoe het is.
|
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar blijkbaar wil ze geen contact meer met je. De reden waarom is eigenlijk niet relevant. Het feit dat zij niet op een normale manier tegen jou kan zeggen wat haar dwars zit zegt genoeg.
Je zou haar een keer persoonlijk (face tot face) aan kunnen spreken op haar vage gedrag, maar als ze jou dan nog zo respectloos behandelt dan moet je de eer een jezelf houden en verder gaan met je leven. Er zijn immers nog genoeg andere meisjes. |
Nou, ik denk dat de vriendschap maar van 1 kant kwam. Wees blij dat je haar maar een beetje leuk want zij vind jou kennelijk heel erg niet-leuk. Overal uit verwijderen dus en hele dikke doei!
|
Wees blij dat je haar niet meer hoeft te zien. Doei!, zeg je dan.
|
Of je zegt helemaal niets meer en laat haar lekker in de stront zakken. Eer aan jezelf houden en niet gaan smeken om een verklaring.
|
Citaat:
|
Nou, ze heeft waarschijnlijk door gehad dat jij haar leuk vindt en dus kapt ze het af.
|
Niets meer van je laten horen! Ze behandelt jou slecht dus als je nu zou gaan smeken om een verklaring dan laat je alleen maar zien dat ze jou zo kan behandelen zonder enige gevolgen. Ze verdient jouw aandacht niet en dus moet ze maar oprotten.
|
Je zinnen op een andere meid zetten, en deze gewoon vergeten. Zo behandel je je medemens niet.
|
Geen aandacht meer geven, en misschien komt ze vanzelf wel terug verhaal doen..
|
Misschien was het wel een vriendin van haar (een jaloerse vriendin of zo eentje die je uitlacht en roept 'omg heb je een date met hém?!') of misschien kwam het wel door die laatstgenoemde vriendin.
Ik zou haar even face to face vragen wat haar probleem is en als ze echt zo in elkaar zit, haar lekker door de stront laten zakken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |