![]() |
Wat vind jij mooi/word de mode?
Hallo allemaal!
Ik ben een jongen van 15 jaar en een beetje onzeker. Ik weet namelijk niet wat volgend jaar de mode word en op wat meiden leuk vinden hoe een jongen er uit ziet. Kunnen jullie mij helpen? Zouden jullie (Meisjes) willen vertellen wat je mooi vind kwa kleding en als je het weet wat de mode word? Het liefst van deze zomer en van de komende winter. |
Wees een hipster.
|
Lol dude draag gewoon wat je wil dragen. Creëer je eigen stijl...
|
Volgens mij is het niet zo moeilijk om je een beetje normaal aan te kleden. Als je geen hele gekke dingen koopt of in neontrainingspakken gaat rondlopen, moet het wel lukken toch? :P Gewoon een spijkerbroek en een shirt waar je je fijn in voelt zou goed moeten zijn. Ik vind het nooit zo boeiend of iemand kleding draagt die toevallig dan in de mode is, het is veel boeiender of het schoon is en diegene mooi staat (zo moet ik bijvoorbeeld geen geel aantrekken :P).
|
Citaat:
|
Kleding waarin iemand zich goed voelt vind ik meestal wel staan.
|
Wat volgend jaar in de mode is ? als ik dat toch wist zat ik nu al op de Bahamas haha.
ot. Loop gewoon eens een winkel binnen die gericht is op jongeren bijv. J&J en die zullen je vast wel advies kunnen geven over wat jou staat. En anders moet je eens naar een styliste :) |
Je moet helemaal niet met de mode meegaan vind ik. Gewoon dragen wat jezelf leuk vindt, klaar. En onzeker moet je al helemaal niet zijn. Be your self man!
|
Voor welk seizoen
|
Mijn stijl
Strak zwart - wit t-shit, Hoe meer gespierd je ben hoe strakker, Donkerblauwe spijker broek, met een mooie riem Hoge witte schoenen,(adidas kane ) met gekleurde veters, (Blauw,Rood,Paars,Groen of iets) Maar vooral waar je jezelf goed bij voelt ;) |
Wat ik mooi vind, is een beetje de mode van de periode rond de industriuele revolutie. Eigenlijk de hele 19e eeuw. Bakkebaarden, hoge kragen, strakke pakken. Het is misschien niet het comfortabelst, maar ik vind het er erg mooi uitzien. Ik draag dat trouwens niet.
|
Kleding waar je je zelf fijn bij voelt dat is vooral belangrijk!
|
hooooiii je moet gewoon kiezen wat jij mooi vind als je niet zo normaal wilt zijn moet je eens iets raars aan doen dat is fet lol haha xxx :)
|
Niemand weet wat volgend jaar de mode wordt.
|
Citaat:
|
Niemand weet wat volgend jaar de mode word ;)
Maar wat anderen al gezegd hebben, doe wat je zelf leuk vind :D |
Citaat:
Maar inderdaad, die ontwerpers geven meestal wel aan welke kant het op gaat. |
Doe wat je zelf mooi vindt, ook al is dat het kopiëren van anderen.
Kijk anders naar de paspoppen bij diverse kledingzaken, daar worden meestal de actuele modeontwikkelingen voorgedaan. |
Hoi:)
ik heb een goede tip voor jou. draag gewoon wat jij fijn vind het is jou keuzen. sta achter je zelf. suc6 gr..... |
ik vind op dit moment wijnrode broeken en wollige truien voor jongens mooi
ook is het legerjasje weer helemaal mode! of draag truien van mooie merken ? |
Trek aan waar je je zelf goed bij voelt en skip mode, zou ik zeggen. Loop eens een paar winkels in (ketens als H&M en Zara zijn overal te vinden en bieden verschillende kledingstijlen in hun collectie aan) en zoek uit wat jij vindt wat je mooi staat en wat bij je past. Als je je zelfverzekerd voelt in wat je draagt/hoe je eruitziet wordt je vanzelf aantrekkelijker. Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |