![]() |
Nog niet ongesteld
Haaai ik ben een meisje van 14 en een half en ik ben nog steeds niet ongesteld is dat raar.. Ik maak me er erg zorgen om.. Zijn jullie het al (meiden dan) x
|
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je 16 bent en nog niet ongesteld. Hoe oud was je moeder trouwens toen ze ongesteld werd (en eventuele zussen)?
|
M'n moeder was 13 net en heb geen zussen
|
Je hoeft je nergens zorgen om te maken ;)
Het gebeurt meestal voor je 15e, maar zelfs al je al 15 bent en nog steeds niet ongesteld bent geworden, is er nog niets aan de hand. Ik zou pas beginnen te denken aan een doktersbezoekje als ik bijna 17 zou worden. En je bent nu pas 14, dus het komt echt wel goed (y). Maak je je niet druk, het is waarschijnlijk nu alleen maar beter dat je nog niet ongesteld wordt, denk je niet? :) |
Nou het is niet zo leuk want ik heb ook nog helemaal geen bosten ( nou bij à nix) en ik ga naar de derde en iedereen die ik ken is het al een jaar of langer
|
Nee joh, geen zorgen. Als je het eenmaal bent, wil je het niet meer zijn. Het is maar een vieze smeerboel, gepaard met eventueel hoofdpijn, rugpijn en/of buikpijn. Geniet er nog maar even van :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij elk meisje is dat anders.
bij de ene al op de 11de en de ander misschien pas op haar 18de. je hoeft je er geen zorgen over te maken je bent pas 14. |
Ik was 11 toen ik het werd, en het is echt niet leuk ongesteld zijn. Maak je geen zorgen, je bent pas 14. Genoeg meisjes van die leeftijd die ook nog niet ongesteld zijn. Pas als je 17/18 zou zijn, en nog niet ongesteld was/bent, zou ik even naar de dokter gaan. Komt goed!
|
Bedankt
|
Hé!
Ik snap dat het moeilijk voor je is, maar het is heel normaal als je bij 15/16 ongesteld wordt! Probeer je geen zorgen te maken ;), tkomt nog! Kop op! Greetz |
mijn nicht van bijna 16 is het nogsteeds niet, dan zal ik me eerder zorgen maken x)
ik was het op mn 12e, mn moeder en zus op 13e.. |
Citaat:
|
kan miss iemand mij helpen ik ben 13 en ben nog steeds niet ongesteld geworden iedereen vind het raar wat kan ik doen of is het normaal??:confused:
Teddybeer1999 please reageer terug |
hee ik ben een meisje van 13 maar ik ben het ook nog niet maar mijn moeder waas het pas op haar 16 de dus kan dat er mee te maken hebben
teddybeer1999 |
maak je geen zorgen ik was het toen ik 14 was wees blij dat je het nog niet bent ;d
als je 18 bent en dan nog niet dan wel zorgen maken iedereeen is het op andere leeftijd sommie heel vroeg rond hun 10e en sommige heel laat met 18 jaar of 17 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak je geen zorgen, sommige meisjes hebben het later, en sommige meisjes heel vroeg! Ik ken meiden die pas om 18 jaar ongesteld zijn geworden. En trouwens, niet ongesteld zijn is veel beter haha!
|
ik was ook 14
en zoals de rest zegt: wees inderdaad blij dat je ze nog niet hebt, geniet er maar zo lang mogelijk van :p |
Citaat:
|
[COLOR="rgb(0, 255, 255)"]bedankt iedereen[/COLOR]
|
haha ik was toch heel erg bezorgt dat ik het nog niet was!!! Nu ben k het en ik vind het nog niet eens leuk!!!! Dus wat jullie zeiden hoe later hoe beter het is zo en dan kunnen jullie denken wat zeur zei veel!!! Oke het is zo maar ik heb nog een vraag hoelang ben je het eigenlijk dus hoeveel dagen???
teddybeer1999 :) :) |
Dat verschilt per vrouw. Ik ben meestal 4 dagen ongesteld, de eerste 2 dagen best hevig, de derde dag niks en de vierde dag nog een beetje.
|
Citaat:
|
Nooit geweten dat het bij tieners langer duurde.
|
De standaardmens bestaat nog steeds niet, dus het kan goed zijn dat het in jouw geval niet veranderd is. :p
|
Citaat:
|
Ik ben 6 dagen ongesteld. Zonder pil begon het heftig met de tweede dag als 'hoogtepunt', met pil ligt dat zwaartepunt verder naar achter en begint het rustiger en is het volgens mij ook iets minder, maar niet veel. Hoewel, er zit volgens mij ook meer verschil tussen, al weet ik het niet héél erg goed, want ik doe wedstrijdjes met mijn lichaam m.b.t. zo lang mogelijk niet ongesteld worden (oftewel: de pil slikken tot mijn lichaam ondanks dat begint met een beetje bloeden en dan pas een stopweek inlassen).
|
Bedankt iedereen ik was 6 dagen het en daarvan 4 dagen en en 2 dagen minder en minder.... Dus bedankt voor je steun:)
|
ps bij 4 dagen moet hevig achter
|
Nee je hoeft je nog helemaal geen zorgen t maken hoor! Ik was het pas deze zomer en ik was toen 15. Ik zou als je tegen de 17 aan zit wel even naar de dokter gaan. Wil je toch wat eerder ongesteld zijn kun je ook naar je huisarts en alles uitleggen en dan kan het zijn dat je medicijnen krijgt die de hormonen opwekken en waardoor je sneller ongesteld wordt. x
|
Waarom zou je dat willen :s ongesteld zijn is ontzettend vervelend en voor sommige vrouwen pijnlijk. Ik zou er nog lekker van genieten, als je eenmaal ongesteld bent, wil je niet meer.
|
Niks om je zorgen om te maken! Komt (helaas) vanzelf wel en geniet ervan dat je het nog niet bent!
|
ik ben 14 1/2
ik ben net ongesteld geworden had veel afscheiding, ik vond het ook niet leuk maar het is echt fijn om het niet te zijn.... |
Citaat:
en ik was half 14 toen ik het werd dus ,, jij het ook zo zijn ,, je ontkomt er niet aan en anders kan je nog aan de pil gaan :D Maar genieten doe je er niet echt van neem aan dat je niet elke dat bij stil staat on : Ik zou je pas zorgen maken als je bijna 18 bent en het dan nog niet bent |
ik ben het nu wel,
maar vind het niet wat je noemt fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het niet voorkomen zoals ik al zij je ontkomt er niet aan |
Citaat:
anders is het af te raden, want het is heel onnatuurlijk en waar je geen last van hebt hoef je natuurlijk ook geen 'medicijn' voor te hebben ;) |
Citaat:
Ik vind het stiekum leuk dat ik al 2 maanden niet meer ongesteld ben geworden. Want ik krijg altijd heftige buikpijn en at gaat vaak samen met flauwvallen. En meestal op school. (n) |
Ik ben over 2 maandjes 15 en ben het ook nog niet maar mijn moeder was ook 15 en ik vind het prima zolang het uitstelt :) groei ik ook nog lekker door :)
Wat ik wel vervelend is is dat ik lichamelijk ook achterloop ik heb echt net 65AA. Ik heb ook bijna geen heupen. En ik zit ook in een klas hoger (op de basisschool klas overgeslagen) en iedereen is bij mij 15 a 16 met een B, C of sommige wel een D cup of meer. Ik vind dat wel vervelend... ik was vroeger ook heeeel klein voor mijn leeftijd en haal nu veel in (ik ben nu 1,66 en wordt wel minimaal 1,70. Rond de 1,73.) Ik weet wel dat het komt, met mijn moeder kwam het ook goed (1,72 en grote C cup) maar op het moment is het wel vervelend, de 4e klas is sws een tijd waar je je moet bewijzen, dat iedereen vriendjes heeft enz. |
hoi sanne,
ik ben ook nog niet ongesteld maar ik ben wel 14 en heb wel schaamhaar, borsten en okselhaar ik ben ook bang dat ik nooit ongesteld ga worden.... maar het komt wel:) XX |
Komt nog.
|
Maak je niet druk je hebt nog 4 jaar om het te worden als je het dan niet word zal ik me druk om maken.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |