![]() |
betrapt worden bij het masturberen??
ik vroeg me af wie er eigenlijk al weleens betrapt is toen hijaan het aftrekken was
zo ja doorwie en wat deden ze toen?? zelf ben ik nog nooit betrapt zou het ook niet zo leuk vinden:s |
Vind je het erg als ik er 'masturberen' van maak in plaats van alleen aftrekken? Dan kunnen meisjes hier ook reageren. ;)
|
is goed hoor ;)
|
Hahah ik ken iemand die betrapt is door zijn vader maar die maakte daar geen probleem van
|
Ik ben betrapt door mijn vader toen ik in de tuin stond te rukken. hij zei, waarom ben je daar aan het plassen?
Maar hij wist donders goed dat ik aan het bevredigen was.. Nooit meer een woord over gehoord, het is ook gewoon normaal dat mensen masturberen! |
Citaat:
|
wel eens betrapt door mijn moeder..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
me moeder moest laggeXD
|
Citaat:
|
Ik ben wel eens op een hele nasty manier betrapt, en ik kan er tegenwoordig heel erg om lachen :D
|
Citaat:
|
nee, nog nooit gedaan... ik ben 14 enheb er geen zin in denk ik XD
|
ik ben nooit betrapt tijdens het masturberen maar ik bleef slapen bij mn vriend en we hadden seks toen zijn broertje opeens de kamer binnen kwam...
|
Citaat:
|
Citaat:
nu kan ik er best wel om lachen haha |
ik was dik aan het klaarkomen en..
toen kwam mijn zusje zomaar mijn kamer binnen, dat doet ze anders nooit. ze heeft daar toen een halve minuut gestaan met open mond terwijl ik mij verborg onder mijn deken. toen draaide ze zich om, en ik heb er nooit meer wat over gehoord ! XD |
Net niet kwam wel klaar onder de dekens toe mijn vader mijn kamer binnen kwam
|
Door mijn nicht, we waren logeren en ik zat op de badkamer toen zij binnekwam...
|
ik heel vaak bijna.. maar volgensmij hebben ze het telkens net niet gezien xD
of dan lig ik onder de dekens zonder slipje en dan komt mn moeder binnen en dan gaat ze echt naast me op bed zitten en dan denkik gtfo >< |
Citaat:
|
Nooit. Wel regelmatig tijdens de seks, omdat het broertje van mijn vriend het heel normaal vindt om zonder kloppen de kamer binnen te lopen.
|
gelukkig niet! :)
|
Niet betrapt :)
|
Nee, gelukkig niet :P
|
Me broertje soms, en dan iewl (mijnnaam zeg ik liever niet) is aan het rukken!
|
ik heb een slot op mn deur maar kwas hem 1 keer vergeten op slot te doen d8 ff snel 'masturberen en toen kwam mn moeder binnen ik dacht echt wtf nee dit heb ik weer maar verder nooit over gehad wel over seks enzo maar nooit meer over dat ene moment heb gelijk mn lesje geleerd xDD
|
mijn nicht betrapte mij bij het masturberen
|
Citaat:
En toen, en toen? |
Ja bijna een keer door me broertje.
Gelukkig niks gezien ;) |
Citaat:
|
Ik meerdere keren.. Een keer door mijn moeder die precies binnenkwam toen ik klaarkwam -__- Toen verontschuldigde zich snel en ging weer weg. En een keertje door mijn kleine broertje toen ik onder de douche aan het vingeren was met de massagestraal van de douche XD Maar ik geloof niet dat hij toen wat heeft gezien (we hebben wel een douche met een glazen wand) want hij liep vrolijk naar binnen en pakte wat hij nodig had. Verder heb ik inderdaad zoals al eerder genoemd dat er wel eens iemand klopt terwijl ik bezig ben en dan kan ik de dekens nog over me heen trekken maar dan blijft die persoon (mijn vader of moeder dus) heel lang in de kamer, zo irritant!
|
Nee, wel een paar keer bijna.
|
Ik had het ooit eens voor, dat ik was klaargekomen op de grond in de badkamer, mijn meter kwam binnen en zei, zeg veeg die smurrie eens op! :D
|
Nouja betrapt niet echt had wel eens sperma op de vloer toen m'n meter binnenkwam ;s
|
Een meter?
|
Grootmoeder :D
|
Waar ik vandaan kom zijn 'peter' en 'meter' de peetoom en peettante.
|
deze vakantie in frankrijk, was net klaargekomen toen 2 kinderen aankwamen. zat een tijdje doodstil in de bosjes. net niet gezien.
|
Citaat:
|
Nee de kids liepen naar een bosje waar hij zat te fappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shit .....
mijn opa kwam net binnen lopen..... hij is kwaat op mij en zegt dat ik dit maar thuis moet doen of helemaal nie:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::m ad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::m ad::mad::mad::mad: |
Citaat:
Ik ben zelf nog nooit betrapt tijdens seks of masturberen, omdat voorzorgsmaatregelen. |
Kwaat?
|
Citaat:
Overigens, is het zo'n moeite de deur te blokkeren van tevoren ofzo? |
Citaat:
|
Wel eens door broer in de badkamer, was vergeten deur op slot te doen toen ik naakt in bad lag(zonder water) en hij opeens binnen kwam....Shame...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |