![]() |
Wat saaiseksueel zeg! #1680
(y)
|
Deze was eerder :o :o
|
Niet :o:O
|
Oh jee! Kiezen tussen Ste of Pheebs :o
|
Jawel :D:D
|
Hoewel ik deze titel wel als eerste had :D
|
Omg, dat is precies de titel die ik wilde zien :D
|
:mad:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hier staan nu al wel de meeste posts in :o
|
Deze was inderdaad eerder en ik stem voor 'saaiseksueel' als titel.
|
Oké best :mad:
|
Citaat:
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken! Weltrusten allemaal! |
Maar anders kunnen we uiteraard ook gewoon dit topic met hetzelfde tempo volspammen als de vorige, en dan wordt het gewoon de titel van de volgende. Deze titel is namelijk ook best prima.
|
Trusten Ing!
Ik ga even roken. Dus ik ben iets langzamer mobiel. |
Citaat:
We doen rustig aan, maar ik en mijn grote mond die niks voor zich kan houden :o :o |
Deze titel is foutief, want het woord saai zit er niet in! :nono:
|
Amg, true! :eek:
|
Citaat:
Citaat:
|
Beter. :D
|
Citaat:
|
Ohja, ik ging roken :D
|
Citaat:
|
:(
|
Over het wijventopic nog: ik vond het ook vooral grappig omdat seks traditioneel een mannenonderwerp is. Alhoewel het uiteraard niet aan sekse gebonden is of hoort te zijn blablabla verlichte tijden nuance complexe formulering.
|
Citaat:
|
Maar meestal hebben mannen het niet op zo'n manier over seks, toch? Het was best een wijverige manier van over seks praten. Met...'gevoelens' enzo... :D
|
Citaat:
Als vrouwen erover beginnen is het van: 'aseksualiteit en fetisjes zijn een interessant onderwerp voor een analyse, wat jij Constanze? Nog een wijntje en een BONBON?' |
Citaat:
|
Ik drink heel geen wijn! :mad:
|
Para heeft ons SAMENZIJN overigens wel gecalled, een jaar geleden al ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paranostradamus :D
|
Citaat:
Ik heb wel eens een ´vrouwenavondje´ en dan hebben de andere 3 ladies het de hele tijd over hun relatie en seks en dat soort shit en ik zit er dan zo bij van *shrug* Whatever. Zal wel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn beste vriendin is enorm preuts (wt ik ongelofelijk vind als je een kind heb gehad en er dus mensen in je kut hebben staan kijken), zegt dat ze nog nooit gematurbeerd heeft en vindt het vies als we het over seks hebben :p
En van mijn beste vriend hoef ik geen details, en hij niet van mij. Dat vinden we ranzig :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik lul met iedereen mee. Zou zo kunnen beginnen over wie ik atm woest aantrekkelijk vind en op wie ik 't spreekwoordelijk wel zou kunnen, maar laten we dat maar niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voorspel je verder nog, almighty Paradamus?
|
OMG we zijn net naar Brave geweest, wat een heerlijke film <3
Maar ik wil liever het haar van Rapunzel dan dat van *moeilijkenaam* :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat de koningin op het einde zegt dat ze naakt is. Ik vind het echt een leuke film. Echt heerlijk fantasiewereld en alles. |
Noedel en ik gaan morgen ook naar Brave *O*
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |