![]() |
Waar kopen
Hooi ...
Ik vinger mezelf weleens(2/3x per week) ik wil meer dit is m'n vraag: Waar kan ik een vibrator of een dildo kopen zonder dat m'n moeder het merkt.. Ik ga lever niet naar een sex shop dat vind ik eng.. Help me PLEASE |
Ik ben ooit met een vriendin van me naar de Etos gegaan, daar verkopen ze dat wel :)
|
Zal er is kijken
|
bestel het via post en dan komt het aan dan gaat je mama het zien dan zeg je er zal iemand het foute adres hebben gedaan he dan staat het er even en dan neem je er spullen uit.ps ik heb dat al eens geprobeert en met resultaat en moest je mama het merken dan praat je gewoon met je mama
|
Citaat:
of je gaat in een dicht bij gelegen plaats waar niemand je kent dan wordt je niet gezien als je naar buiten gaat ofzo. een stuk makkelijker en je wordt helemaal niet betrapt. |
Koop een komkommer
|
Kan me voorstellen dat je je niet gemakkelijk voelt bij de eerste de beste seksshop. Misschien kun je bij Christine Le Duc kijken, die winkel is gericht op vrouwen en er zit geen folie op de ruiten en dat soort zaken :)
Citaat:
|
Mail & Female, www.mailfemale.nl
|
Via internet bestellen, het pakketje wordt blanco verstuurd, en als je moeder (of iemand anders) vraagt wat het is, zeg je dat het make-up is ofzo. Of je haalt het op bij een winkel bij jou in de buurt. Nog beter.
|
Waarom wil je een vibrator?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En, al wat gevonden bij de etos?
|
De combinatie internetwinkel en kialapunt/ander ophaalpunt lijkt me een vrij eenvoudige.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met dildo's heb je zo weinig interactie :p
|
Citaat:
|
Gebruik je vuist gewoon :)
|
Citaat:
|
Dat past toch nooit
|
Of een elektrische tandenborstel. :P
Maar die dan niet ook gebruiken om je tanden mee te poetsen. |
Citaat:
|
eroware.nl
|
Kruidvat al geprobeerd ??
|
Citaat:
|
paar weken geleden gekocht voor het eerst. ik stond daar een partij te zenuwen. maar ik heb nu wel condooms en glijmiddel. succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |