![]() |
[Privacy]Wat geef je prijs?
Ik merkte pas dat ik nogal aan het twijfelen was wat ik nou wel en niet direct onder mijn eigen naam publiceer. Nou kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier zo zijn twijfels over heeft. Vandaar dit topic met daarin hopelijk straks een goede discussie waarom je wel of niet bepaalde informatie prijs kan geven.
Laat ik met mezelf beginnen. Ik ben een vrij open persoon en alhoewel ik mijn achternaam hier niet op het forum heb vermeld kan iedereen zonder enige moeite erachter komen wie ik nou eigenlijk ben. Ik merk dat ik daar opzich eigenlijk geen problemen mee heb. Maar misschien hebben jullie hier een andere kijk op. Wat over mij hier te vinden is. Voornaam Werk (Bedrijf) Dat ik autistisch ben Dat ik momenteel voor D66 zou stemmen als ik zou mogen stemmen Dat ik twijfel tussen de studies Tech. Informatica, Informatica, Tech. Natuurkunde, Tech. Wiskunde en Geneeskunde. Dus nu mijn vraag aan jullie, waar trekken jullie de grens en waarom? |
Ik mis een poll. :(
|
Ik ben onder mijn eigen naam niet te vinden op google. Hier kan je mijn naam vinden als je goed zoekt en mensen weten ook waar ik werk en woon. Je kan hier een hoop over mij vinden, maar dat vind ik niet zo erg. Nog niet iig.
Ik zou het erger vinden als iemand dus gewoon mijn naam zou googelen en meteen een lijst aan websites met info over me zou vinden. |
Handig dat je 't nog even op een rijtje zet voor de belanghebbenden (y)
|
Ik merk dat ik mn MySpace eens moet gaan killen.
Verder ben ik heel bewust met wat ik wel en niet online plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest staan er mensen tussen met dezelfde naam, maar dat ben ik dus niet. |
Ik wist tot nu toe niet eens dat je iets deed bij je studievereniging dus kijk eens aan! We weten toch niet alles van je ;)
|
Citaat:
Maar je kan het ook niet echt tegenhouden toch, wat mensen over jou vinden op google? Je hebt niet echt zelf in de hand wat andere mensen schrijven, als je bijvoorbeeld mee zou doen aan een hardloopwedstrijd of zo, dan komt dat vaak ook op internet. Denk dat het vooral vervelend is als er rare foto's van je te vinden zijn (gelukkig heb ik dat niet). |
Ik let op dingen die daadwerkelijk iets verklappen. Exacte woonplaats, achternaam, kleine studie, etc. Maar het interesseert geen mens tussen welke studies je twijfelt of waar je op stemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder interesseert het mijn werkgever alsnog niet wat ik stem of tussen welke studies ik twijfel, en interesseert het mij niet mocht ie er op magische wijze achterkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |