![]() |
Arma II: DayZ Wie speelt het?
Dus nou ja nieuwsgierg vraagje, ik ben zelf al een tijdje opzoek naar iemand die dit spel ook speelt om samen het mee te spele, liefst een nederlander.
Maar buiten dat, wie spelen dit spel/klinkt dit spel bekend in de oren bij één van jullie? En wat is je mening erover? Ben benieuwd Groet'n Rik |
Ik wilde het spelen, maar ik had geen zin om Arma|| te kopen...
|
Ik heb Arma 2 en enkwke mods maar niet DayZ. Ook nog geen behoefte voor gehad.
|
Vandaag begonnen, het is echt gaaf :D Ben net doodgegaan op een belachelijke manier, had net een bloodbag en een lee enfield gevonden met flink wat ammo erbij. Ik wordt echter wel vaak teleurgesteld. Als ik een huisje in loop hoop ik altijd op veel eten en drinken te vinden, maar meestal valt het nogal tegen :D
|
het is wel leuk. maar om het alleen te spelen vind ik het nogal saai.
over het algemeen overleef ik het toch best een lange tijd. zolang je maar uit de buurt blijft van dorpen enzo :P. het zit daar altijd bomvol met zombies. |
Oeh, klinkt goed. Ik ga 'm vanavond downloaden. :D
|
Ik en ik vind het wel cool.
|
't is echt leuk speel, ook om alleen te spelen. alleen als je eenmaal alles heb word het wat minder als je niet van reizen houd. Ik vind het wel leuk te reizen met de spanning doodgeschoten te worden dus ik ga proberen naar het noorden van chernarus te reizen. heel verslavend en gewoon leuk, telkens vind je weer wat nieuws :D
|
En ik ben in 1 schot 12000 blood kwijt geraakt. Inmiddels een ziekenhuis geloot samen met een maat. Stuk of 6 blood bags meegenomen. Dadelijk maar eens het noorden exploren, kijken of we grotere wapens kunnen vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de hackers zijn overweldigend :(
|
Door hackers speel ik het niet meer. Ik wacht wel even op de standalone.
|
Misschien wordt WarZ een succes :o
|
ik wil het zo graag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |