![]() |
slaappil voor vriend
hallo ik zat vroeger een beetje in die dealing wereld. en een vriend vroeg zo aan mij of ik slaappille kon regelen. ik vroeg zo wrm? hij zei om mijn vriendin te naaien. ik dach vn wtf??? maar dat was zijn fetisch zo te zien. maar ik ben nu uit dat wereld vanwege mijn vriendin. maar hij blijft maar zeiken om die pillen.... kan iemand een naam geven van slaappillen dat je iemand kan ja... neuke? dat hij het zelf kan regelen? of wat moet ik dan doen?
|
Ik zou het achterlijk en heel laag van je vinden als je meewerkt aan het verkrachten van iemand. Ik snap ook niet hoe je voor jezelf goedpraat dat je mee zou werken aan iemand - buiten het weten van diegene om - zo bewusteloos krijgen dat een ander er seks mee kan hebben? Serieus wtf.
|
Citaat:
|
Wat denk je van nee zeggen?
|
Citaat:
|
Dit soort personen verwijderen uit je leven. Niet meer met zo'n persoon om gaan en iedere voor van contact mijden. Kort door de bocht; dood negeren. Als hij dan eventueel zal gaan stalken moet je naar de politie gaan.
|
Citaat:
|
Je vind het dope (pun intended) om met een potentiële verkrachter bevriend te zijn?
|
Beter geef je je 'vriend' aan omdat hij van plan is om iemand te verkrachten. :|
|
Doe es een flinke dosis stevig laxeermiddel in zijn koffie of bier (niet als hij bij jou op visite is he)
|
""""vriend""""
|
wtf??????????????
|
*zoekt ip-adres*
*informeert politie* Deze shit is niet in de haak. :nono: |
Citaat:
Citaat:
|
Beter vertel je dit verhaal aan zijn vriendin :|
Je begrijpt dus ook wel dat ik je hier niet bij ga helpen. |
Citaat:
Ik heb genoeg verhalen gehoord waarbij 'een vriend' eigenlijk 'ikzelf' betekent. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |