![]() |
Leeftijd
Hi ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een vriendje van 18. We kennen elkaar via onze vrienden en raakte aan de praat op facebook, maar ik maak me een beetje zorgen over het leeftijds verschil van 4 jaar. Zo ik vroeg me af vinden jullie dit een verstandige relatie ja of nee en waarom ?
xoxox Sammie:bloos: |
Sorry, maar ik denk dat het verschil best groot is,ik bedoel hij is "volwassen" en jij bent nog een "puber", ik zelf vind het geen verstandige relatie, sorry dat ik dat zeg maar het lijkt meer op babysitten.
|
Citaat:
|
ik denk dat het wel kan. het is mischien niet de makkelijskte periode voor dit verschil.
ik was ook 14 toen ik iets met mijn vriendin kreeg die toen 17 was. en we zijn nu nog steeds samen en gelukkig en dat is toch alweer bijna 6 jaar geleden (wat gaat de tijd toch snel :D) |
Citaat:
Hij is wel erg lief en hij heeft al 5 jaar geen vriendin gehad dat wel en maar een keer gezoend dus ik loop niet zo ver op hem achter weet je wel maar mijn ouders vinden het gelukkig wel prima :) |
achjoh dan zou ik er gewoon voor gaan.
over een jaar of 2 zal er ook echt niemand meer gek op kijken van het leeftijdsverschil. al denk ik dat dat nu ook niet snel gebeurd. |
Citaat:
maar dat boeit me niet zo ben al lang blij dat mijn ouders er niet mee zitten alleen mijn vriendinnen zijn er een beetje skeptisch over :p |
Citaat:
en lengte zegt niet zoveel he :P. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, toen ik 18 was zou ik niet hebben geweten wat ik moest doen met een kind van 14.
|
Wat maakt het uit wat wij of anderen ervan vinden? Zolang jullie maar gelukkig zijn, daar gaat het om. ;)
Maar om toch nog even antwoord te geven op je vraag: Ik vind het geen groot leeftijdsverschil, zolang je gelukkig met elkaar bent, is het geen probleem. |
Jullie schelen maar vier jaar. Ik vind dat niet zoveel.
|
als jullie gelukkig zijn dat is de hoofd zaak
geniet er van |
Hmmm persoonlijk zou ik het niks vinden maar als jullie er blij mee zijn maakt het niets uit. :)
|
vier jaar valt wel mee. als je je er goed bij voelt, is het verstandig. maar dat spreekt voor zich.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |