Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   verveling in m'n broek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1864173)

ThisIsMyName 06-08-2012 00:03

verveling in m'n broek

Mijn probleem is dat mijn balzak op penis tegen mijn been plakt zal ik aar zeggen, door het zweten, het is heel irritant, en om de 5 minuten aan je pik zitten op school is ook niet zo geslaagd...

Iemand tips om dit te vermijden...?

InfoBoy 06-08-2012 01:43

Citaat:

ThisIsMyName schreef: (Bericht 32701616)
Mijn probleem is dat mijn balzak op penis tegen mijn been plakt zal ik aar zeggen, door het zweten, het is heel irritant, en om de 5 minuten aan je pik zitten op school is ook niet zo geslaagd...

Iemand tips om dit te vermijden...?

Elke dag je p** en ballen wassen iig, maar dat deed je vast al. En daarna talkpoeder op je ballen en pik doen. Of een dun laagje vaseline, net wat het beste werkt. Succes!

bierkoning 06-08-2012 09:12

Wat strakkere boxers dragen, dan raakt je balzak je been niet, maar je boxer....

ThisIsMyName 06-08-2012 17:40

oke, maar het fijnst zit een ballenknijper (ja, t klinkt heel stom) maar dat is natuurlijk niet echt cool xd

Quinty. 06-08-2012 17:56

Citaat:

ThisIsMyName schreef: (Bericht 32702907)
oke, maar het fijnst zit een ballenknijper (ja, t klinkt heel stom) maar dat is natuurlijk niet echt cool xd

Draag die gewoon als dat beter zit. Niemand die het ziet, en als je seks gaat hebben gewoon een leuke boxer aan doen. Al maakt het eigenlijk niet uit wat voor ondergoed je draagt, maar een 'ballenknijper' is ook niet bepaald charmant, nee.

Reverend 06-08-2012 19:01

Verveling in je broek? Haal hem eens eruit en doe wat leuks.

ThisIsMyName 06-08-2012 22:13

@reverend
ja, dan vraag ik meteen op school of ze het willen filmen en op YT zetten

ThisIsMyName 06-08-2012 22:14

niemand die het ziet als ik een ballenknijper aan heb ? Xd
met m'n broek op half7 meestal. En 4x in de week trainen, en 1 wedstrijd....GOED IDEE =)

Em. 06-08-2012 22:17

Citaat:

ThisIsMyName schreef: (Bericht 32704121)
niemand die het ziet als ik een ballenknijper aan heb ? Xd
met m'n broek op half7 meestal. En 4x in de week trainen, en 1 wedstrijd....GOED IDEE =)

Dan doe je je broek op normale hoogte of je trekt een boxershort over je ballenknijper aan. Alleen als je moet gaan douchen en helemaal naakt gaat, wordt het misschien wat lastiger, maar goed, dan nóg. Waarom zouden mensen zich druk maken om wat voor onderbroek je aan hebt? Nou ja, als het een gifgroene string is misschien. :P

TythorZeth 06-08-2012 22:19

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 32704133)
Dan doe je je broek op normale hoogte of je trekt een boxershort over je ballenknijper aan. Alleen als je moet gaan douchen en helemaal naakt gaat, wordt het misschien wat lastiger, maar goed, dan nóg. Waarom zouden mensen zich druk maken om wat voor onderbroek je aan hebt? Nou ja, als het een gifgroene string is misschien. :P

Ballenknijper: not done. Niet doen.
Om dezelfde reden dat iedereen je uitlacht als je (lange) sokken in sandalen draagt, met een korte broek ;)

Vendetta' 06-08-2012 22:22

Doe er een sok omheen...

Mimuna 06-08-2012 23:17

Dit is ... vreemd haha,
doe eens een strakke boxer aan ofzo, mss helpt dat

InfoBoy 07-08-2012 00:02

Of je plakt hem met ducttape aan je been, knappe pik die dan nog omhoog komt. Nee gewoon wassen, talkpoeder of vaseline zoals ik al zei en GEEEEEN ballenknijper of strakke boxer mensen!!!! Dan word het nog warmer en plakt het nog meer toch??? Succes!

ThisIsMyName 08-08-2012 01:03

oke, bedankt allemaal, ik zal eens met vaseline proberen =)

Mr.Banana 13-08-2012 17:10

In het begin werd talkpoeder gezegd... Maar droogt je huid daar niet heel erg van uit?

huntingyade 13-08-2012 21:24

Citaat:

Mr.Banana schreef: (Bericht 32720158)
In het begin werd talkpoeder gezegd... Maar droogt je huid daar niet heel erg van uit?

volgens mij niet. want het grootste probleem van het uitdrogen van de huid is het weghalen van de vet laag en alles wat daar bij hoort.
talkpoeder neemt dacht ik zweet op zodat bactierien er niks mee kunnen waardoor het dus niet gaat jeuken en het houdt alles wat droger.
dat is tenminste wat ik ervan dacht :P

InfoBoy 13-08-2012 22:51

Citaat:

Mr.Banana schreef: (Bericht 32720158)

Nee hoor.. :) ik geef alleen goede tips.. Lol. Talkpoeder kan je trouwens ook gebruiken op de deurrubbers van een auto zodat ze niet verdrogen en bij vorst niet vastvriezen. Tussen je tenen ook ideaal als je daar wel eens kapotte huid hebt. Eh tot zover even..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.