![]() |
verveling in m'n broek
Mijn probleem is dat mijn balzak op penis tegen mijn been plakt zal ik aar zeggen, door het zweten, het is heel irritant, en om de 5 minuten aan je pik zitten op school is ook niet zo geslaagd...
Iemand tips om dit te vermijden...? |
Citaat:
|
Wat strakkere boxers dragen, dan raakt je balzak je been niet, maar je boxer....
|
oke, maar het fijnst zit een ballenknijper (ja, t klinkt heel stom) maar dat is natuurlijk niet echt cool xd
|
Citaat:
|
Verveling in je broek? Haal hem eens eruit en doe wat leuks.
|
@reverend
ja, dan vraag ik meteen op school of ze het willen filmen en op YT zetten |
niemand die het ziet als ik een ballenknijper aan heb ? Xd
met m'n broek op half7 meestal. En 4x in de week trainen, en 1 wedstrijd....GOED IDEE =) |
Citaat:
|
Citaat:
Om dezelfde reden dat iedereen je uitlacht als je (lange) sokken in sandalen draagt, met een korte broek ;) |
Doe er een sok omheen...
|
Dit is ... vreemd haha,
doe eens een strakke boxer aan ofzo, mss helpt dat |
Of je plakt hem met ducttape aan je been, knappe pik die dan nog omhoog komt. Nee gewoon wassen, talkpoeder of vaseline zoals ik al zei en GEEEEEN ballenknijper of strakke boxer mensen!!!! Dan word het nog warmer en plakt het nog meer toch??? Succes!
|
oke, bedankt allemaal, ik zal eens met vaseline proberen =)
|
In het begin werd talkpoeder gezegd... Maar droogt je huid daar niet heel erg van uit?
|
Citaat:
talkpoeder neemt dacht ik zweet op zodat bactierien er niks mee kunnen waardoor het dus niet gaat jeuken en het houdt alles wat droger. dat is tenminste wat ik ervan dacht :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |