![]() |
Wat vind je het mooiste huilnummer?
Ik vind zelf ; anouk - lost & marco borsato - waarom nou jij?
|
Shine on you crazy diamond van Pink Floyd is het enige nummer dat bij mij een traantje doet opkomen. Niet vanwege het verhaal of wat dan ook, maar vanwege de schoonheid van dat nummer.
|
mad world
|
Wat op dat moment van toepassing is op mijn situatie.
|
Coldplay - Fix you
|
The thin line between love and hate - Iron Maiden
Wat mooi zeg en dat zorgde ook voor mij voor tranen. |
say it aint sooooohohohoooo
|
Alles van Mariah Carey krijgt mij aan het janken.
|
Ik moet er niet om huilen, maar ik hou wel van wat melancholie.
|
Darling be home soon, van the Lovin' Spoonful werkt goed. Een nummer van Supertramp, ehm... Downstream!
|
|
Citaat:
Dit is m'n meest recente huilliedje: |
Vind zelf Big2 (Twan) ft Trijntje Oosterhuis - Brief voor jou, een mooi nummer. Is zeker een aanrader!
|
uhhm ik denk hurt en beautiful van christina aguileira, die hebben een hele mooie tekst
|
Citaat:
|
Christina Aguilera - Hurt
Deze heeft bij mij eens een traantje laten opkomen.. Wat is dat een nummer.. |
Coldplay - Fix You (er zijn live versies waar ik spontaan ga van janken, oh zo mooi 3>)
ook Live - Overcome is oh zo mooi. Wat een schoonheid. En natuurlijk met die clip erbij. Kippenvel! |
Toni Braxton - Unbreak My Heart
Kelly Clarkson - Because Of You :bloos: |
Concrete angel - Martina Mcbride
|
Ik vind Melancholy Hill van the Gorillaz trouwens.ook een goedbhuilnummer. :D
|
Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
Ik moet er niet van huilen ofzo, maar het roept ontiegelijk veel emoties bij me op. Denk niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen begrijpen, alleen hardcore liefhebbers waarschijnlijk. En anders dat liedje van de titanic. |
ik vind 9 crimes van Damien rice heel erg mooi en moet er vaak om huilen omdat mijn oom die had bij zijn kist toen die dood was. Mijn oom heeft euthanasie gepleegd maarzo. Ik wist dat hij het ooit zou doen omdat hij verlamd was en niet afhankelijk van anderen wou zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=VMGh3Ts5-WQ zoals de tekst: "And is that alright? Yeah Give my gun away when it's loaded" |
Ohh yes, kan ik Coldplay weer promoten :D
Ik kwam laatst Harmless van Coldplay tegen... Nooit officieel uitgegeven, maar gelekt... Ik was blij dat ik iets nieuws van Coldplay had gevonden, maar toen ik het liedje hoorde, het is zo mooi, de tranen sprongen me in de ogen... Echt een aanrader :') Groetjes Kaaspepsel :) |
Citaat:
|
Als we het dan toch over Coldplay hebben,
het nummer Yellow is ook erg mooi :) |
beck's versie van The Korgis - everybody's gotta learn sometime
de film waar t de soundtrack van is deed me wel wat, daarom dus ook het nummer. povvedrie 'n mooie film trouwens, eternal sunshine of the spotless mind http://www.youtube.com/embed/7LZxENkyAaY |
Nino en Priester met hun gigahit! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |