![]() |
Kamer delen met broertje
Hoi,
Ik deel mijn slaapkamer met mijn broertje. Ik ben 15 en hij is twee jaar jonger dan ik. Mijn vader had de zolder verbouwd zodat wij allebei een eigen slaapkamer hebben maar wij blijven liever op dezelfde kamer slapen. Wij zien elkaar ook iedere dag naakt, en daar hebben wij allebei geen moeite mee. Mijn broertje was vaak bang in het donker toen hij klein was en dan sliep hij vaak bij mij in bed, en uit gewoonte doen wij dit nog steeds. Het voelt gewoon vreemd als hij niet naast mij ligt en dan kan ik moeilijk slapen. Vinden jullie dit gek of zijn er andere jongens of meisjes die dit ook doen met hun broertje of zus? Claudia |
Citaat:
|
Je zegt dat je met je 13-jarige jongere broertje, terwijl jij 15 bent, in 1 bed wilt slapen en elkaar elke dag naakt wilt zien?
Het feit dat je dit op Seksualiteit hebt geplaatst zegt denk ik genoeg.. |
@DP: zij is 15, hij is 13.
on topic: dat jullie geen problemen hebben met naakt zijn t.o.v. elkaar is prima. Dat hadden we thuis ook niet. Maar ik verwacht toch dat óf jij, óf je broertje binnenkort een eigen slaapplek willen, vanwege privacyredenen. Hij zal zich best een keer op zijn gemak willen aftrekken in bed. |
Citaat:
|
Hoi AbNormaal!
Doei AbNormaal. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |