Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Kamer delen met broertje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1864175)

Claudia 06-08-2012 00:15

Kamer delen met broertje

Hoi,

Ik deel mijn slaapkamer met mijn broertje.
Ik ben 15 en hij is twee jaar jonger dan ik.
Mijn vader had de zolder verbouwd zodat wij allebei een eigen slaapkamer hebben maar wij blijven liever op dezelfde kamer slapen. Wij zien elkaar ook iedere dag naakt, en daar hebben wij allebei geen moeite mee. Mijn broertje was vaak bang in het donker toen hij klein was en dan sliep hij vaak bij mij in bed, en uit gewoonte doen wij dit nog steeds. Het voelt gewoon vreemd als hij niet naast mij ligt en dan kan ik moeilijk slapen. Vinden jullie dit gek of zijn er andere jongens of meisjes die dit ook doen met hun broertje of zus?

Claudia

AutieBoy 06-08-2012 00:59

Citaat:

Claudia schreef: (Bericht 32701639)
Hoi,

Ik deel mijn slaapkamer met mijn broertje.
Ik ben 15 en hij is twee jaar jonger dan ik.
Mijn vader had de zolder verbouwd zodat wij allebei een eigen slaapkamer hebben maar wij blijven liever op dezelfde kamer slapen. Wij zien elkaar ook iedere dag naakt, en daar hebben wij allebei geen moeite mee. Mijn broertje was vaak bang in het donker toen hij klein was en dan sliep hij vaak bij mij in bed, en uit gewoonte doen wij dit nog steeds. Het voelt gewoon vreemd als hij niet naast mij ligt en dan kan ik moeilijk slapen. Vinden jullie dit gek of zijn er andere jongens of meisjes die dit ook doen met hun broertje of zus?

Claudia

Ik heb er geen ervaring mee, maar als je je op dit moment niet prettig voelt zal ik het wel gewoon even tegen je ouders zeggen. Desnoods heb je twee losse bedden met een klein beetje tussenruimte, ik kan me voorstellen dat dit een wereld van verschil zou kunnen maken.

Dark Phoenix 06-08-2012 08:29

Je zegt dat je met je 13-jarige jongere broertje, terwijl jij 15 bent, in 1 bed wilt slapen en elkaar elke dag naakt wilt zien?

Het feit dat je dit op Seksualiteit hebt geplaatst zegt denk ik genoeg..

mark_vans 06-08-2012 08:33

@DP: zij is 15, hij is 13.

on topic: dat jullie geen problemen hebben met naakt zijn t.o.v. elkaar is prima. Dat hadden we thuis ook niet.
Maar ik verwacht toch dat óf jij, óf je broertje binnenkort een eigen slaapplek willen, vanwege privacyredenen.

Hij zal zich best een keer op zijn gemak willen aftrekken in bed.

bloodyb 06-08-2012 10:19

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32701830)
Je zegt dat je met je 13-jarige jongere broertje, terwijl jij 15 bent, in 1 bed wilt slapen en elkaar elke dag naakt wilt zien?

Het feit dat je dit op Seksualiteit hebt geplaatst zegt denk ik genoeg..

Ze zegt dat ze het gewoon vindt om elkaar naakt te zien, niet dat ze dat wil! Maar het lijkt me gezien hun leeftijd beter om allebei in hun eigen bed te slapen.

Vowel 06-08-2012 13:12

Hoi AbNormaal!

Doei AbNormaal. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.