![]() |
"Gekste plek waar je seks hebt gehad" topic!
Zoals de titel al zegt; Wat is de gekste/leukste/spannendste plek waar jij ooit seks hebt gehad en met wie?:)
Ben er zomaar benieuwd naar! |
het golfslagbad en wildwaterbaan in centerparcs met mijn vriend, en bij mij thuis op de bank en keukentafel terwijl mijn vader lag te slapen.
|
Ikzelf het een keer seks gehad met mijn huidige vriendin,
op de achterbank van de auto. Niet echt spannend zou je zeggen, maar we deden het terwijl me zwager in de auto reed, en me zusje ook voorin zat.. Halverwege maakte me zwager een opmerking in de trant van "Lukt het?" want mijn vriendin haar knie drukte in de stoel van me zwager.. Oeps! |
in het tuinhuis van mijn zwager en toen raakte ik de condoom kwijt en mijn zwager was boos en onze pa dit en dat maar was een goeie lekker wijf
|
Citaat:
|
op de kamer van mijn ouders hmmm
|
Mijn fantasie :)
|
Leeuwarden Bos
|
zwembad en bos
|
Op het dak
|
in het openluchtzwembad 's avonds tegen de lamp aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor mij was dat in een toilet gebouw op een pretpark (bahhh) met mijn ex-vriend
|
Telt een bed ook?
|
nog niet gehad want ik ben pas 12 geworden
|
In de tuin van een of andere kerk, midden in de nacht.
|
Citaat:
:nono: |
Oh, die hadden er geen last van. De kerk is s'nachts immers gesloten.
|
In een pashokje.
|
Citaat:
|
Op de trein denk ik dat het gekste was. Pashokje is natuurlijk niet zo gek maar dat was wel nóg spannender. :)
|
Onder een lunapark :D
|
Veel verschillende plekken, Strand, Biosscoop, (W.c van vandervalk mijn werk) thuis op de bank, in de tuin om 3 uur snachts, in de auto, In het park/bosjes,
maar me aller eerste keer is voor mij toch het speciaalste.... 1e uur vrij van school.. En toen op de w.c (1e klass) Waar ik in godsnaam het lef vandaan hebt gehaald GEEN IDEE .... Maar het was enorm spannend (maar inmiddels 10 jaar geleden ) :D:D |
KleedHokjes in het zwembad/op het strand/ in de bosjes
|
Seks in de duinen, en op het strand. (gewoon op een drukke dag tussen de mensen in) En gevingerd worden op de kermis, in de autoscooter.
|
nergens heb nog nooit seks gehad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |