![]() |
[Meeting] Animo?
Hoi allen!
de Letterenmeetings waren vroeger een bron van groot plezier voor althans de meeste aanwezigen. Ik constateer dat de laatste meeting uit 2006 dateert. Dat betekent dat ik tijdens mijn afwezige periode niets gemist heb, wat op zich ook wel weer fijn is. Maar, aan de andere kant, wat is er gebeurd jongens? Zullen we anders niet weer eens ouderwets afspreken in één der centrale steden om een drankje te doen en als het niet anders kan ook literaire onderwerpen te bespreken? Bordspellen en meer van dit feestelijks is ook optioneel, net als rondrijden in winkelwagentjes wanneer we toch lunch of iets dergelijks willen scoren (Changshan naamzoek). Allerhartelijkste groet, Grimmie |
Als ik tijd heb, vind ik het best een keer leuk. Mits een 'centrale plaats' niet Brussel-Zuid is o.i.d.
|
Ik vind Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Zwolle enzovoorts toch centralere plaatsen ;)
|
Ik heb laatst de foto's & topics van de eerdere meetings bekeken en dat vond ik dermate deprimerend dat mijn animo niet bijster groot is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar staan die foto's?:o
|
Citaat:
Deze keer wordt uiteraard anders! Ik denk dat ik voor een beperkte groep ruimte heb in mijn casa, waar we best spelletjes kunnen spelen, zoals Risk, Catan, Carcassonne en Monopoly. Dat moet ik wel even overleggen met mijn aanstaande, maar dat komt vast goed. Eerst concrete interesse in samenkomst, eten, drinken en blijdschap! |
Citaat:
Maar natuurlijk, als het in een stad is op een dag waarop ik kan enzovoorts, dan zou ik best eens willen kijken of we tegenwoordig wat leuker zijn. |
Citaat:
|
Meeting? Interessant. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |