![]() |
Mini Saai Attack #1686
*O*
|
:cool: Goede titel.
|
Citaat:
Dus dat ga ik nu anders doen. Ik had bij Journalistiek een vervelend strebertje in de klas die altijd tegen me zei 'oh, heb jij dit en dat al gedaan?' en dan zat ik van FUUUU waar heeft ze het nu weer over :mad::mad: |
Mijn moeder spoort echt niet. Die wil dat ik vandaag een berging regel voor overtollige spullen omdat morgen de makelaar komt. Dat had ze natuurlijk niet even eerder kunnen melden en een optie voor mijn spullen geeft ze ook niet. Dan smst ze ook nog dat mijn ouders allebei ergens anders gaan slapen de komende tijd en ze zegt niks over mij. Ze stuurt me 5 smsjes achter elkaar, maar duidelijkheid, ho maar. Ik haat op het laatste moment opdrachten waar je je hele dag aan kwijt bent en ook nog ontzettend KUT is :mad: en dan ook nog als ik net wakker ben :mad:
|
Oke, mijn boek wat ik moest kopen voor het schrijven van een werkstuk geeft geen antwoord op de vraag hoe je een voetnoot moet maken als je bron een website is. :(
|
*Phoebe aai en thee voer*
|
Ja en wiens probleem is het eigenlijk!
Sorry, ik ben echt even boos :D |
Mijn bff komt zo, maar gelukkig is het een Marokkaan. Mensen die 's ochtends op tijd komen zijn zo ergerlijk.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef iedereen wel de hele tijd thee, maar ik heb zelf geen thee :| ik ga thee zetten.
|
Ohja, boeken kopen, ook zo'n bron van stress!
Ik ben er helemaal uit, waar koop je die shit eigenlijk ook alweer? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Phoebe, vertel maar tegen je ouders dat makelaars getraind zijn om door troep heen te kijken. Pas voor foto's en kijkers moet het perfect zijn. ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Omg ja over school gesproken, die van mij begint over anderhalve week alweer. :|
|
Oh echt, zo snel al :O?
|
20 augustus, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja, Marktplaats!
|
Of tweedehands via bol.com trouwens! Dan betaal je een beetje transactiekosten maar heb je wel garantie dat je het hele boek ook krijgt.
|
Hm, ik hoor net dat er vanavond geen werk is. Ben eigenlijk wel blij, want had totaal geen zin. Maarja, dan ook geen CENTJES.
|
Citaat:
|
Dan ga ik denk ik de Sims doen nu het nog kan :o
Maar moet zo eerst naar de huisarts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en ik was al een paar maanden niet ongesteld geweest en was dus best bang, en nu ben ik weer ongesteld geworden yay :o /tmi
|
Zwangah! :o
|
Citaat:
|
Oke, lastig te vinden. Jongens, weten jullie dat? Als je in een voetnoot een website moet neerzetten, plemp je dan gewoon alleen de link daarvan in de voetnoot? Of moet er meer bij?
|
Oh, nu hoef ik vandaag alleen maar 'rond te kijken' waar ik mijn spullen kan laten. Tuurlijk.
|
Citaat:
|
Haha, jezus, kijk nou hoe lelijk en onoverzichtelijk m'n studentenmailbox eruit ziet:
http://i45.tinypic.com/2roqekz.png Het lijkt wel 1999. |
Omg :D
Cake hielp even, maar mijn moeder met haar makkelijkheid maakt me weer kwaad. Of ik het niet bij mijn beste vriendin of zus kan zetten. Die hebben zelf geen spullen natuurlijk! :rolleyes: |
Citaat:
|
Als je de website gebruikt (en dus niet het artikel zoals CR hierboven zegt) moet er ook "Geraadpleegd op:" bij.
|
Ja klopt, dat was ik even vergeten :y Ik heb even opgezocht hoe het bij ons officieel moet (maar let op, er zijn heel veer verschillende systemen van noteren, dus weet niet of bij jou hetzelfde systeem wordt gehanteerd!)
Citaat:
|
Ik vraag "waar staan de dozen en wat moet ik inpakken" en zij zegt "gewoon wat dingen uitzoeken, niet alles bewaren"
Super duidelijk dit! Sorry dat ik zo zeur hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen dat ze zo vaag doet en dat het allemaal vlug vlug op het laatste moment moet. Ik heb niet verzonnen dat we gingen verhuizen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nou, ik heb er iets moois van gemaakt (Y). Mijn docent geeft er anders wel commentaar op.
Gaan bij kopiëren plakken van een tekst voetnoten verloren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook hier nog niks gezegd, omdat er steeds onduidelijkheid was. Maar nu kan ik het wel zeggen. Mijn ouders gaan scheiden en dus moeten we het huis verkopen. We gaan dus allemaal ergens anders heen. Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo opstandig :o
|
Oh bah, wat vervelend allemaal :(
|
Ja dat is het zeker! Maar het zit er al een paar maanden aan te komen hoor. Ik heb het er alleen op admin over gehad en met mijn zus enzo, omdat het steeds zo vaag was.
|
Epke luisterde gisteren voor zijn gouden oefening gisteren nog even naar The National. Sann, goeie jongen, die Epke (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil eigenlijk mijn eerste hoofdstuk van mijn werkstuk opsturen naar mijn docent. Maar ik ben zo bang dat het niet goed genoeg is :D(N)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |