Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Carry Slee films (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1864339)

Fennerieke 08-08-2012 16:10

Carry Slee films

Hebben jullie al de films naar aanleiding van Carry Slee haar boeken gezien? Zijn ze leuk?

Duckdonkey 08-08-2012 18:51

Ik vervloek het kijken van een film en het lezen van een boek, gewoon omdat het vaak zoveel verschilt en de film je verbeelding verpest als je het boek al gelezen hebt.
Timboektoe had ik toevallig wel gelezen en daarna de film gezien, maar daarbij had ik echt het gevoel dat de film zoveel beter kon omdat sommige kernpunten uit het boek daar best wel aangepast waren.

Little Phoebe 08-08-2012 20:06

Loverboy staat op mijn kijklijst. Maar alleen maar voor Ruud, niet voor Carry Slee. Ik heb vroegah die hard die boeken gelezen, maar ik heb alleen ooit een stukje van Afblijven! gezien. Het acteer"talent" deed zeer aan mijn ogen, dus die heb ik afgezet.

Tink* 10-08-2012 07:56

Ik vond lover or loser de beste tot nu toe, die had tenminste nog een beetje acteurs die wat kunnen.

*oma* 10-08-2012 11:46

Blegh, ik heb een hekel aan Carrie Slee. Populaire gewauwel BAH

Little Phoebe 10-08-2012 11:49

Citaat:

Tink* schreef: (Bericht 32711906)
Ik vond lover or loser de beste tot nu toe, die had tenminste nog een beetje acteurs die wat kunnen.

Ohja, zo heet ie :D

Duckdonkey 11-08-2012 12:11

carry slee boeken vond ik eerst ook maar niets, veel teveel die ''meisjes-meisje'' boeken, maar sinds ze ook young adults is gaan schrijven kan ik het meer waarderen, joel is een heel goed boek en brainwash heb ik al wel maar nog steeds niet gelezen:P

xPien 15-08-2012 16:53

de young adult boeken van carry slee zijn erg leuk! ik heb een week geleden 'fatale liefde' gelezen, echt een aanrader :) ik heb een paar jaar geleden ook de boeken als afblijven etc. gelezen, sommigen zelfs vaker en daar heb ik geen spijt van. De films heb ik ook gezien, en het klopt natuurlijk niet altijd met het boek, maar dat is soms ook wel onmogelijk. ik kijk de films nog heel af en toe als ik ziek ben ofzo :P

mirjam14 29-08-2012 15:04

ik vond de film razend ook een goeie! Ik vind ze eigenlijk allemaal wel goed

Chicka Little 31-08-2012 11:41

Ik heb Afblijven moeten kijken voor nederlands.
Timboektoe, lover or loser en radeloos heb ik gezien op de basisschool.

joel vind wel een goed boek van haar.

Duckdonkey 31-08-2012 13:33

het nadeel van joel is alleen wel dat je het niet meerdere keren kunt lezen, omdat je weet waar het naartoe gaat, ik lees boeken vaak meerdere keren maar met joel lijkt me dat toch moeilijker.

Chicka Little 31-08-2012 19:49

als ik een film heb gezien kijk ik hem heel lang niet, want anders weet ik al waar die over gaat en vind ik het niet zo leuk meer. Dus als ik hem een paar maanden niet gezien heb weet mik niet meer echt waar die overgaat en krijg ik van die huh was dat wel in die film momenten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.