![]() |
Met zijn allen een boek maken.
*O* Dit is iets heel grappigs.
Iedereen typt een paar zinnen van een verhaal de volgende gaat dan weer verder. ik sla alle zinnen op en daar krijg je een heel grappig of raar verhaal van! :p RULES: Het moet wel een beetje in elkaar over gaan, dus niet: '- Er was eens een vogel die werd opgegeten door een slang. - Er vloog een vlinder door het bos, die vlinder heette lies. ze was op zoek naar eten voor haar rupsen. Het verhaal mag niet TE raar worden. Je mag geen smileys gebruiken :evil: Je moet minimaal 2 en maxmimaal 20 zinnen gebruiken. De laatste zin moet iets zijn als: en... en toen... daarna... ze vond dat... etc. Hier mijn verhaalstuk: Er was eens een meisje, Die niemand aardig vond. Ze werd heel erg gepest. Op een dag had ze er genoeg van. Ze werd woedend op de pestkoppen en toen... |
en toen kwam Badr Hari aanlopen en die sloeg alle pestkoppen in elkaar.
De politie arresteerde Badr Hari vervolgens, maar die ontkende alles. Toen kwam Estelle Gullit het politiebureau binnengelopen en zij .... |
Ik maak er even een verhaalvorm hoor. Op een gekke manier regels afbreken doe je maar bij gedichten. :nono:
Er was eens een meisje, die niemand aardig vond. Ze werd heel erg gepest. Op een dag had ze er genoeg van. Ze werd woedend op de pestkoppen en toen kwam Badr Hari aanlopen en die sloeg alle pestkoppen in elkaar. De politie arresteerde Badr Hari vervolgens, maar die ontkende alles. Toen kwam Estelle Gullit het politiebureau binnengelopen en zij werd verschrikkelijk boos. Ze riep uit: 'HOE DURF JIJ' terwijl haar voorhoofd onverminderd rimpelvrij bleef. Geschrokken deinsde het tot nu toe naamloze meisje terug - zij had alle tijd in het politiekantoor gezeten om Badr Hari te bedanken voor zijn actie zodra ze met hem kon spreken - terwijl ze ondertussen Estelle in de gaten hield. Dat laatste was een goed idee, want het naamloze meisje bleek de bron van woede te zijn van deze blonde vrouw, die ondertussen dreigend naar haar toe begon te lopen. 'Ik snap níet hoe je niemand aardig kan vinden. Niet! Waarom denk je dat ze je pesten? Het eerste wat we immers van je weten is dat je het meisje bent die niemand aardig kan vinden, inclusief het foutieve die! Hoe verwacht jij dan dat mensen van jóu houden?' |
Citaat:
|
volgens mij durft na dat lange verhaal niemand meer te reageren.
|
Ik denk eigenlijk dat je, als je dit zou willen doen, beter opnieuw kunt beginnen. En dan een paar beginregels maken zonder fouten, zodat niemand daar flauw over kan gaan doen... En niet zeggen dat het per se moet eindigen op 'en toen' of iets dergelijks, want daardoor wordt het verhaal heel beschrijvend. Het zou ook helpen als er niet ineens wat BN'ers je verhaal zouden verstoren...
|
Citaat:
|
Ik weet ook niet eens wie dat zijn, dus ik kan dan ook geen vervolg schrijven.
|
Citaat:
xxx |
We kunnen dit topic nog even ge-/misbruiken om de eerste ideeën neer te zetten zodat we volgend topic goed beginnen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |