![]() |
leeg gevoel
heey,
ik heb een probleem. ik heb sinds kort last van spontane bloedingen, met heel veel slijm verlies, sinds ik dit heb heb ik zo een leeg gevoel, :confused: ik weet niet hoe ik me moet voelen.... ik heb nergens meer zin in... waarom voel ik me zo raar?:confused: |
daarvoor is een huisarts of dokter handig lijkt me ze zijn er niet voor niets
|
Citaat:
mijn huisarts weet ook niet wat ik heb. |
waar verlies je dat bloed uit? uit je vagina? Als het veel is, kan je daar best een (beginnende) bloedarmoede bij hebben en daar kan je je heel lusteloos bij voelen. Maar dat moet je huisarts met een simpele bloedtest wel kunnen achterhalen.
Zouden er misschien soa's in het spel kunnen zijn? En het kunnen ook twee dingen zijn die los van elkaar staan. Je kan je ook lusteloos voelen omdat je gewoon niet lekker in je vel zit (ook gezien je andere topic waarin je vertelt wat je voor heftigs hebt meegemaakt). |
Citaat:
|
slijm verliest elke vrouw, dus dat is op zich normaal.
En de soa-vraag? |
Citaat:
geen condoom, geen seks... |
Mja ik zou gewoon nog eens teruggaan naar je huisarts, als ie nog geen bloedonderzoek heeft gedaan vraag hem dan eens of je misschien bloedarmoede kunt hebben en als ie het niet weet moet hij je doorsturen naar de gynaecoloog. zo simpel is het.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |