![]() |
ben jij buiten wel eens klaargekomen
en waar ben jij dan buiten klaargekomen
|
Nee. (Nog) Nooit.
|
Ja, heel vaak.
in auto, achter een boom bij schaatsbaan, in een weiland, op een ligweide bij zwembad, in een auto, op een hooimijt et cetera, et cetera et cetera. |
In de zee (zag een lekker wijf, toen ben ik gaan rukken) in de tuin, in het bos, in de tuin van mijn ex, etcetera
|
ja hoor in het bos!
|
Ja! Vandaag voor het eerst. Heerlijke seks gehad aan de rand van een recreatiepark. :)
|
Nee.
|
Nee maar wil het wel weet alleen niet waar aangezien dit vest een drukke straat is...
|
Ja, in de bosjes.
|
Citaat:
|
Nee :n
|
Nope nooit gedaan of geprobeerd ;)
|
Nee,ook niet geprobeerd.
|
Citaat:
Alleen weet ik hier niet zo goed waar ik dat ongemerkt kan doen |
Waarom zou je dat per se willen doen? Als je het ongemerkt wilt doen, kun je het net zo goed thuis doen. Als je graag wilt dat mensen het zien, hoeft het niet ongemerkt (en kan het dus overal). :p
|
nee nog nooit gedaan wel een keer proberen terukken in het water maar ik vond het maar niks
|
Citaat:
|
In een koe:D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
op het strand...
|
Citaat:
Seems legit...... |
buiten in de tuin gewoon tusse de planten klaargekomen
|
Ja hoor :)
In het bos, in de polder tussen de bosjes, aan het water tussen de bomen, in een open veld. Heerlijk@ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geprobeerd maar ik ben te gefocust op of dat ik betrapt zou worden.
|
Nog nooit! :D
|
Citaat:
|
.
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nét die spanning die het zo leuk maakt van misschien opgemerkt te worden door andere mensen. Maakt het extra kinky en opwindend. Persoonlijk: - treinwagon - maisveld - bosje - auto - balkon - op een plat dak En altijd met 2 hé, nooit alleen. |
Ja, in de tuin..
|
nog nooit gedaan weleens in de douche op de camping
|
Ja in het bos staan rukken, vond het best spannend :)
Heb heerlijk gespoten |
Ja , heb een aftrekplek in de buurt , ern keer in zee en een keer in de sauna
|
ja wel eens gevingerd in de bosjes om klaar te komen voor mijn vriendje :D die kwam toen namelijk bijna ;p
|
Op het strand een keer
En een bos een keertje En op de camping in tent maar of dat meetelt als buiten haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |