Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verkering vragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1864505)

RienoBieno 11-08-2012 11:07

verkering vragen

Ik heb gisteravond (vrijdag)verkering gevraagd aan een vriendin dit heb ik via whatss app gedaan omdat zo te spraken kwam

later bleek dat ze met een vriendin was. ze zei dat zeaan het tijfelen was.

ik zou vandaag antwoord krijgen maar dit was nee. blijktder vriendin er ook nog bij te zijn. Zou ze nee hebben gezegt omdat der vriendin er bij was.

ze zegt de hele tijd schat, liefje enzo tegen me. en stuurt xxx als ik weg ga.

wat denken jullie zei ze nee omdat der vriendin er bij was.

ps spel foute komt omdat ik op mobiel zit

Mark52 11-08-2012 11:16

Misschien had ze het die vriendin wel gebeld als zij er niet bij was geweest. Meisjes bespreken dit soort zaken gewoon graag met vriendinnen. Misschien is zij beïnvloed door haar vriendin, misschien niet. We zullen het waarschijnlijk nooit weten :p

Misschien had je dit kunnen voorkomen door het gewoon rechtstreeks aan haar te vragen (en niet via whatsapp) maar dat is achteraf praten. Het feit is dat zij nee gezegd heeft en als zij niet wilt dan houd het op. Als je wilt weten waarom ze geen verkering wilt dan vraag je het even aan haar.

En dat ze schat, lief, xxx enz tegen je zegt betekent niet dat ze verkering met je wilt. Het kan ook dat ze zo tegen je praat omdat ze je gewoon lief vindt ofzo..

RienoBieno 11-08-2012 11:30

Heb ik ook gevraagt zegt ze

STOP NOU NEE IS NEE HOUDT GEWOON OP

Dasherman 11-08-2012 11:38

Ze wilt je niet.

Pluis 11-08-2012 12:45

verkering vragen via whatsapp is ook wel heel erg fout. Als ze je echt had gewild had ze een gat in de lucht gesprongen en direct iets teruggestuurd zonder het ook maar met iemand te overleggen.

RienoBieno 11-08-2012 13:07

Ja maar het kwam gewoon ter spraken begrijp je. dus dacht beter nu dan nooit

icetea296 11-08-2012 13:20

veel meiden zeggen liefje, schat dit en dat en xxx als ze weg gaan dat doen ook een hoop meiden bij mij die mij niet leuk vinden maar gewoon vrienden zijn dus als ze zulke dingen zeggen betekent niet meteen dat ze je leuk vind

RienoBieno 11-08-2012 14:31

Maar dit doet ze niet bij andere. dus ik denk dat ze me echt leuk vind. maar jullie denken dus van niet

feniks 11-08-2012 15:20

tja, ik zou vooral blijven vragen. De aanhouder wint, dus als je maar lang genoeg blijft aandringen, wil ze vast wel :)

RienoBieno 11-08-2012 16:34

Ja maar dan is het zo raar. als of ik me aan haar op dring. heb al de heletijd sms gestuurt dat ik met er wil praten. maar ze antwoord niet. Zou ze me nu gewoon niet willen zien

Nardin 11-08-2012 19:12

Citaat:

feniks schreef: (Bericht 32714377)
tja, ik zou vooral blijven vragen. De aanhouder wint, dus als je maar lang genoeg blijft aandringen, wil ze vast wel :)

Als je iets dus echt niet moet doen, is het dit wel. Na 59 keer vragen, zegt ze heus niet ineens ja. En het lokt over het algemeen alleen maar negatieve reacties uit. Ga haar dus niet bellen, smssen, whappen, mailen, wat dan ook. Daar gaan alle stekels bij haar van rechtop staan. Laat haar met rust, ze wil je gewoon niet. Dat blijkt duidelijk uit haar reactie.
En als meisjes schatje, liefje en xxx sturen, wil dat niet gelijk zeggen dat ze wat voor je voelen. Ze kan je ook als een speciale vriend beschouwen.

Ik raad je aan om haar met rust te laten, en na een tijdje gewoon weer aardig tegen haar te doen. Niet dat je haar nu moet gaan negeren, maar laat haar gewoon met rust.

Em. 11-08-2012 19:52

Citaat:

feniks schreef: (Bericht 32714377)

Eh, nee. Als mensen aan mij blijven plakken terwijl ik ze afwijs, dan ga ik extra hard mijn best doen om ze van me af te schudden en ga ik ze stom vinden en weg willen hebben.

Verder: ze wil je niet.En gezien je dit topic hebt aangemaakt vind ik het wat moeilijk om te geloven dat je alleen maar aan haar zou kunnen denken en alleen maar voor haar zou willen gaan en dat soort dingen. Dus laat haar gewoon gaan en focus je op andere meisjes die je misschien wel willen (zoals je nu al doet op CG, zo te zien :P).

Pluis 11-08-2012 20:06

Jongens volgens mij missen jullie allemaal het sarcasme van feniks :D

en hoezo komt verkering vragen "gewoon ter sprake?" met 15 jaar ben je toch wel oud genoeg om geen "kinderverkering" meer te hebben. En dat houdt in dat je toch echt eerst op z'n minst een beetje handjes gaat vasthouden en misschien zelfs al zoenen voor je het gaat hebben over verkering. Dat heeft ook als voordeel dat je ietsje meer zekerheid hebt als je zoiets gaat vragen, want dan heeft ze in ieder geval al laten zien dat ze je ook leuk vindt.

feniks 11-08-2012 21:56

ik kan het sarcasme er niet nog dikker opleggen want dan begeeft de server het, en krijg ik een nekschot van ome Jon...

Serieus: laat die chick met rust. Beste tip ever (Y)

Vowel 12-08-2012 09:00

Ik denk dat het wel duidelijk is dat het meisje geen interesse heeft, hoor. Ik weet eigenlijk niet waarom jij denkt dat dit wel zo is. Als ze jouw echt leuk had gevonden had ze niet hoeven nadenken en had ze sowieso geen "nee" gezegd..

Met rust laten inderdaad, ga haar niet lopen lastigvallen want daarmee verhoog je eventuele kansen echt niet.

@LA: :D<3

Brigitjee 12-08-2012 09:40

Citaat:

En stuurt xxx als ik weg ga
Dat doe ik altijd :P

Schrödinger 12-08-2012 10:48

Citaat:

RienoBieno schreef: (Bericht 32714152)
Ja maar het kwam gewoon ter spraken begrijp je. dus dacht beter nu dan nooit

Nooit zou beter geweest zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.