![]() |
De Saaiploeg #1691
Betere titel mag..
|
fizzle-fluffy 93
Trimm Trabb 90 Stefenootje 76 sann 62 Quintiano 55 Macrador 23 Zeppelin 20 Paranoide 17 Noedelhap 16 Quis 3.0 13 Little Phoebe 12 Apate 6 Chick Rock 3 Snebbeltje 3 Havock 3 Klaverhap 2 MargotTenenbaum 2 Etmakas 2 Slome Kameel 1 Uomi 1 Chicka Little 1 |
Oeps :bloos:
Overigens, om terug te komen op de post die het vorige topic sloot, van snebbeltje: Ik ben erg te spreken over de biologische parfums van Yves Rocher. Ik gebruik de frambozen, die is erg fris en zoet maar dus helemaal niet weeig. Hij ruikt echt precies naar frambozen. Hij moet je wel 'staan' natuurlijk. Ze hebben ook andere dingen, zoals fresh cotton enzo. Heel basic geurtjes, echt fijn. |
Oh dat klinkt wel goed :) 'Houden' die geuren ook een beetje? (soms heb ik van die geurtjes en dan kun je het wel elke 5 minuten opspuiten en je ruikt het nog nauwelijks)
|
White Musk van de Body Shop (Y)
|
AttitudeHolland is wel een beetje een rare site hoor.. Kan iemand mij het verschil tussen de coca-colapet links en de coca-colapet rechts vertellen?
http://www.attitudeholland.nl/haar/a...e=Coca%20Cola& |
Citaat:
|
En anders gewoon Old Spice (y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: spuit 11. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf ook niet zo van de lichte en frisse geuren voor mezelf, heb altijd een wc-verfrisser-associatie (N) |
Oh serieus, ik twijfelde nog of ik erbij moest zetten 'behalve de 5 euro', maar ik dacht dat niemand zo flauw zou zijn. :D
|
:D :D
|
Citaat:
|
Oeh! Vandaag krijgen mijn ouders het nieuwe hondje, puppy enzo! Ben benieuwd wat voor hondje het is :o
|
Ik begin honden steeds meer te waarderen :y Weet je het ras van het nieuwe hondje al?
|
Ik weet van toeten noch blazen wat betreft dat mormel! Ik laat me verrassen ;)
|
Puppy's <333 Ik mis een huisdier.
|
Citaat:
|
Snebbeltje: Miss Dior Cherie?
|
Honden zijn juist heel leuk! Vooral mijn eigen honden dan natuurlijk
|
Citaat:
|
Ik ben niet echt een hondenmens, maar als ik ooit een hond zou nemen, zou het een newfoundlander zijn denk ik.
|
Citaat:
|
Heb ik nu het topic gekilled en de hondenhaterz weggejaagd? :(
|
Door dat gedoe met Q gisteren heb ik erover gedroomd :D(n)
Ik weet geen details meer though. Daarna droomde ik dat ik weer in dat huis woonde met die agressieve nare gast, het was heel naar. |
Goeiemiddag!
|
Ik ben op weg naar rotterdam! Daar ben ik al eeuwen niet geweest.
|
Ik wist niet dat je zo oud was Fizzle.
|
Ik ben daar afgelopen donderdag nog overgestapt.
|
Ik ben erg jeugdig.
|
|
Doe Roffa de groeten van me! ;)
|
Citaat:
Ik heb over je gedroomd Q. Ik weet er verder alleen niks meer van. |
Citaat:
Ik heb trouwens al tijden geen msn meer. Fijn omdat je niet steeds wordt aangesproken door mensen waar je helemaal geen gesprek mee wil voeren, maar eigenlijk was het soms ook wel leuk. |
Er zijn tegenwoordig ook gewoon betere programma's beschikbaar die ongeveer hetzelfde doen, en meer. O.a. Skype, dat inmiddels trouwens ook in handen is van Microsoft.
|
Ik skype ook nooit.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil alleen even zeggen dat ik een kattenmens ben. :D
|
Citaat:
Chatten kan op zich ook wel via fb, hoewel ik dat niet zo vaak doe. |
@ fizzle: weet ik (then-than) maar het was op mijn mobiel en ik moet dat nu met mijn linkerduim doen.
Laten we zeggen dat ik daar minder handig mee ben. Ik was het backspacen zat :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is waar :y
|
Ik was er gisteren nog getuige van hoe een kat zowat een eekhoorntje te grazen nam, terwijl deze zich van de ene boom naar een andere boom verplaatste. Gelukkig kon laatsgenoemde op tijd wegkomen en durfde de kat niet verder de boom in dan ongeveer een meter. Die kat zat de eerste boom trouwens al eerder in de gaten te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |