![]() |
verliefd op een franse jongen
Hoi,
zoals de titel al zegt. Ik ebn verliefd geworden op een franse jongen tijdens mijn vakantie. En hij ook op mij. Nou zegt iedereen dat ik hem maar moet vergeten etc. Maar ik kan het gewoon niet. Ik mis hem vreselijk. Iedereen zegt, het is onmogelijk een relatie met iemand in het buitenland. Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik ben 15 en hij is ook 15 xxx hopeloos meisje |
Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals je het zelf zegt je zult hem moeten vergeten. Want naar frankrijk heen en weer, en je weet niet waar die woont neem ik aan? dat zou niks worden Frankrijk-zuid (ik weet niet waar in france je op vakantie bent geweest) Frankrijk ligt gewoon net even te ver en dat is eenmaal jammer.
|
Vergeet hem, zou ik zeggen. Het is niet makkelijk, maar een relatie over zo'n afstand is erg moeilijk.
|
Je hoeft niet perse te reizen, er bestaat zoiets als het internet, waarmee jullie in contact kunnen blijven, just sayin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over een jaar weet je zn naam waarschijnlijk nog geeneens meer... Op naar de volgende;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |