![]() |
hulp nodig!
sinds een paar weken ben ik verhuist, en hebben we nu kpn als provider en we hebben een kpn experia box:facepalm:, en nu doet mijn ps3 heel raar, ik kan soms inloggen op psn, en dan wil ik bijvoorbeeld bf3 spelen maar dan krijg ik de hele tijd: failed to connect to ea online, bij mw3 staat er ook dat hij geen verbinding kan maken. weet iemand waarom ik wel internet heb maar slecht online kan spelen?:confused: het ligt niet aan de playstation, en op mijn laptop kan ik wel gewoon internetten. zou het er aan kunnen liggen dat ik draadloos internet heb? alvast bedankt..
|
ik vind het persoonlijk altijd fijner om met een kabel te werken als het gaat om online gamen.
maar ik denk dat het probleem meer in de poorten zit. volgens mij kan dit opgelost worden door UPnP aan te zetten op te router maar weet dit niet heel zeker eigenlijk. |
Citaat:
|
dan moet je waarschijnlijk handmatig de poorten openzetten die de playstation nodig heeft. en zorgen dat ze aan de playstation gekoppeld zijn zodat het ook allemaal goedgaat:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meh, gewoon kabel erin, porten werkt vaak bar slecht ism PS3
|
Geen idee hoe het werkt icm met consoles ook hier.
|
ok, ik ga eerst wel een kabel proberen..
|
Beste Hamburger32,
ik heb even wat research voor je gedaan en het schijnt dat de experia box van kpn niet goed samen gaat met de ps3. Dit komt door de firmware die erop is geinstalleerd. De problemen met de experiabox loopt al vanaf 2010 dus denk dat je er zelf niet veel aan kan doen... Kabel kun je nog proberen en anders zou ik het (helaas) ook niet meer weten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |