![]() |
Land before Saai #1693
*O*
|
Citaat:
|
The Secret of Nimh en Land Before Time zijn inderdaad wel awesome (Y)
|
Mooiste titel ooit vond ik dat, Land before time. Komen ze aan met "Platvoet en z'n vriendjes" :(:facepalm:
En The secret of Nimh vond ik me toch een partij eng vroeger :eek: |
Toen ik in groep 7 zat, kreeg mijn leraar een zoontje genaamd Daan, dus las hij Daantje de Wereldkampioen voor in de klas, want daar was Daan naar vernoemd. Dat is toch geweldig, om vernoemd te zijn naar Daantje de Wereldkampioen :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mijn achterneefje is naar hem vernoemd, dus die noemen we altijd Daantje de wereldkampioen. Hij is ook net zo cool :o En die vader was Jeremy Irons :bloos: <3 en dat was zijn eigen zoon, die Daan speelde! |
Citaat:
|
Citaat:
het boek vond ik iig awesome. |
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 92 Absinthe 53 Noedelhap 52 Turk February 48 Little Phoebe 30 Quintiano 30 MargotTenenbaum 27 Etmakas 26 Zeppelin 22 sann 16 Schrödinger 16 Sarah 10 Chick Rock 10 Macrador 10 Paranoide 9 Panopticon 9 Lusi 8 fizzle-fluffy 7 Quis 3.0 7 Geel 4 Carn 4 Commendatore 3 Snebbeltje 2 Apate 2 Missy 1 Chicka Little 1 Vowel 1 Em. 1 oeps :o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat Pooh-liedje en de Disneypooh ook allebei erg saai en stom, om de redenen die Etmakas en Uice noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat er in Anastasia veel volwassener wordt geacteerd. Het is ook veel 'echter' geanimeerd, de personages zijn supervloeiend. Verder lijkt het wel een beetje op Disney ja, door de schurk met zijn hulpje (een van de beste schurkenliederen ooit trouwens :o), maar ach. |
Citaat:
|
Tevens zou ik graag deze vraag willen herhalen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat met Pooh is ook gewoon jeugdsentiment. Ik hield heel veel van die serie vroeger, dus word er nog steeds blij van.
|
Citaat:
Wat laat je bezorgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb eigenlijk amper kinderboeken gelezen. Volgens mij alleen Matilda, een Oddyseus-variant van Evert Hartman, Tham de Magiër van (weetiknietmeer), dat was het wel geloof ik :o verder las ik strips van Storm en was ik al snel begonnen aan de versie van In De Ban Van De Ring die bij ons thuis in de kast stond, en daarna volgde Duin en toen was het kwaad geschied. Ja, heel vroeger heb ik nog wel Puk van de Petteflet gelezen, en wat Pietje Bel enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb bijna alle kinderboeken uit de bibliotheek gelezen.
|
Hahaha, Van Gaal wordt met de grond gelijk gemaakt in VI (Y) Heerlijk, zo'n bondscoach :D
|
Ik heb heel veel kinderboeken gelezen. Bij onze bieb mocht je 6 boeken en we gingen elke drie weken naar de bieb, en mijn zus was natuurlijk zo'n beetje van dezelfde leeftijd, dus ik las sowieso 4 boeken per week van de bieb. In de zomer mocht je 12 boeken en dan mocht je ze vier weken houden, dus dan las ik 6 boeken per week. Plus de minimaal vier boeken per jaar die ik zelf kreeg, en de vier boeken per jaar die m'n zus kreeg. En dan herlas ik ook nog heel veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch vind ik het liedje nog fijn ;) |
Ik ben zo rond mijn 13e/14e begonnen met grotemensenboeken, maar pas vanaf mijn 16e was dat de meerderheid van wat ik las.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel me trouwens erg gedreven om de literaire opvoeding van mijn nichtje op me te nemen :Y mijn ouders zijn al van plan haar te bestoken met alle Gouden Boekjes. Ik zat zelf te denken om eens te beginnen met Rupsje nooitgenoeg, Raad eens hoe veel ik van je hou en Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Oh en Kikker, maar daar is zo veel van, ik weet niet goed waar te beginnen!
Iemand verder nog tips voor de eerste paar jaar? Voorleesboekjes die geen enkel kind zou mogen missen? |
Ik heb vroeger als pukkie heel veel (volwassenen)horror gelezen. Grappig genoeg vond mijn moeder me nog te jong voor Hellraiser, teh moveh, maar het boek mocht wel :D(Y)
|
Citaat:
en dit is hem :o http://i1257.photobucket.com/albums/...e/IMG_1183.jpg http://i1257.photobucket.com/albums/...e/IMG_1184.jpg |
"Dit zijn geen juiste bijen, Knorretje! Helemaal geen juiste bijen! En daarom maken ze waarschijnlijk ook helemaal geen juiste honing! Het is tijd dat ik weer naar beneden ga!"
"Het gaat zo regenen! Het gaat zo regenen!" <3333333333333333333 |
Ik leende ook meestal 6 boeken per keer, en was dan altijd binnen 3 weken weer terug voor de volgende lading. Heb vroeger heul veul gelezen <3
|
Citaat:
Maar nee, dat is wel even wat anders inderdaad :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |