![]() |
Dat is te saai, Claudia! #1694
*O*
|
|
neeeeeeeeee, toch nog te laat ;( :D
|
eerder :o
|
Wel GMTA! *boks* ;)
|
zo!
|
Nog maar een keer, omdat ze het verdienen:
"Dat is de band, Claudia!" Die gaat over dat ze naar een fiets staat te kijken en zegt: "Wat is dat onderdeel?" "Kalm aan, Claudia" Het ontluisterende verhaal waarin Claudia bijna overdoset op een lading speed, terwijl haar moeder vanuit de keuken roept dat ze even moet dimmen. Dat is te bont, Claudia. Over Claudia in haar flowerpower-periode. Wacht maar, Claudia. Over de avonturen van Claudia in Kanaleneiland Doe toch mee Claudia! Over Claudia die in een hoekje zit te mokken terwijl de rest bezig is met papier maché voor ome Anton. Daar ga je, Claudia! Over Claudia's kortstondige carrière als levende kanonskogel. |
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
<333333333333333333333333 |
Citaat:
Citaat:
|
Ik moet de was nog doen, want blijkbaar komt mijn moeder me toch vertellen hoe het moet.
|
Nou, vooruit Claudia.
|
Citaat:
|
GNU-Free Documentation License. Denk ik.
|
slesh copyrecht :D
|
De schrijver van Snelle Jelle heeft ook veel dierenboeken geschreven:
Op zoek naar de otter (1989) Een bever in de Biesbosch (1991) De das in gevaar (1991) Een beer in Eenhoeve Pastoorke (2003) Maar het meest benieuwd ben ik naar: Dominee op drift (2001) |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BRAUNAAU AM IIIEEN. |
Zelfs ik snap hem, Julius!
|
Citaat:
En van: 'wat zou je doen als er NU een das uit de keuken kwam' Ja, dolle pret met Julius en Ste. Grappen moeten uitleggen :( |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior blijft ook wel grappig
|
Citaat:
|
weeweewee punt wikipedia punt ORRUG
|
Citaat:
|
Citaat:
:D Oh ja. Maar ik dacht dat het nog meer een referentie was naar het feit dat de das in gevaar was. Deze das is niet in gevaar: http://www.natuurbeleving.be/media/Das_Meles-meles.jpg Deze das zit te poepen. |
Carn, waarom krijg ik ineens bericht dat jij iets heb toegevoegd op spotify? Ik heb werkelijk nog nooit mail gehad van spotify. :|
|
Ja, dassen, een bron van pret.
|
Goed, bedtijd.
|
Ja, en ik ga douchen, ik zweet me KAPOT van de weeromstuit.
|
Citaat:
|
Lees het vorige topic even terug Para, je hebt hilariteit alom gemist.
|
Citaat:
|
Ik krijg ineens inspiratie en zin om een jeugdboek te schrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naast deze boeken, die wel worden uitgegeven, zijn er ook heel veel manuscripten voor kinderboeken die niet worden uitgegeven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toe Maar, Gele Forumbende! Kijk Uit, Gele Forumbende! Zoek Het Dan Zelf Maar Uit, Gele Forumbende! Krijg De Tyfus, Gele Forumbende! |
'De Gele Forumbende krijgt een Permban'
|
'De Gele Forumbende en het raadsel van de troll'
|
Citaat:
|
Citaat:
Welterusten, Forumguiten! |
Jezus, op deze manier ga ik nooit naar bed :D
|
De Gele Forumbende en de raadselachtige Turk February.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |