![]() |
Saaindoeningen #1695
Continue, zieken, zwakken, melaatsen, mongooltjes, debielen en gehandicapten!
|
:cool:
|
:D
|
:D
*knikt kwijlend* |
Sarah:
Citaat:
|
Oja, ik heb soms nog wel eens last van lepra, als ik misklik met Yahtzee.
|
Ik heb trouwens vandaag redelijk succesvol kleding gekocht, al was ik op een gegeven moment wel in staat om de volgende verkoopster die zei 'Bikini's in cup a? Nee, dat hebben wij niet, we hebben wel badpakken?' te wurgen. Maar ik heb zelfs een bikini gevonden, met ruitjes.
|
Citaat:
|
Was het topic nou even gesloten? :confused: *kijkt in whiskeyglas*
|
Oeps dikke vingers sloten het topic :o:D
Nu ga ik me echt aankleden, voor ik meer schade aanricht. |
Citaat:
Misschien moet je niet zoveel drinken. :D |
Citaat:
|
Volgens mij woon ik naast het Groningse equivalent van Dance Valley -o- wat een teringherrie.
To top it of, er komt ook nog een marchingband voorbij d: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ok :D tja, het is echt zo'n eerstejaarsboek. Die ga ik sowieso niet meer nodig hebben.
|
Citaat:
|
Oh wtf, dit is er nu aan de gang, vandaar het lawaai :d
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens ben bij een vriend geweest en het was SAAAAAAAAAAAAAAAAI! hij wilde alleen maar DS´en, Rapunzel kijken en heeft een nemo dekbed.
@ Fizzle als mensen dat aan je moeder vragen zijn ze ziek. Zoeits doe je niet, en je lijkt me heel aardig en tics heeft iedereen, daar kun je niets aan doen. |
Ik ben verdorie nog niet aangekleed. Maar ze heeft ook nog niet gesmst dat ze eraan komt, dus ik voel de druk nog niet.
|
Hier is de UIT bezig, ik heb alleen een goeie nachtrust voor 12u smiddags :p
Citaat:
|
Ik las "het is UIT" en toen ging ik helemaal OMG WAAROM
Maar dat zei je niet (Y) |
|
Fizzle is inderdaad heel liev en sagt.
|
soms kun je het afleiden van foto's of iemand liev en sagt of hard en arrogant is.
|
Ik heb trouwens een poll op Onzin. Jullie moeten allemaal even stemmen, want het is een poll met veel opties en anders is de spreiding te groot om conclusies te trekken!
|
De douchepoll? al gedaan.
|
Done *O*
Ik vind Sarahpolls invullen zo leuk. |
:Y
|
Ik wil niet, want dan ben ik weer abnormaal enzo.
Ik bedoel, dat wist ik natuurlijk al, maar over het algemeen kan ik hier nog niet zoveel aan doen (ik moet even sparen voor de allergoloog) en ik heb helemaal geen zin om dat uit te leggen. |
Maar je kunt ook best stemmen zonder uit te leggen. Mensen kunnen je uitleg wel op L&G lezen toch :Y
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil fizzle allemaal kusjes geven en misschien meer.
/heeft beetje gedronken |
Ik probeer altijd hard en arrogant te doen en dat lukt meestal vrij aardig.
|
Citaat:
ik kan met mn ogen lachen. |
Citaat:
Maar de oordelen heb ik niet zo'n zin in. OEI mijn beste vriendin is er al! :D kutjes. Doei! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pic! |
ik krijg geen foto's meer geladen.:(
|
stom :(
|
Er kwam hier net een kat binnen. :bloos: Hij liep het huis binnen, en zocht vervolgens het hele huis door op zoek naar eten. Daarna ging hij op de veranda liggen chillen. Nadat Vowel hem een stukje worst gaf had 'ie waarvoor 'ie gekomen is en peerde 'ie hem weer.
|
en mijn pc wilt ze niet eens openen nu, dat is de schuld van dat kastje met 2 Tb aan muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Man, ik heb al de HELE DAG migraineachtige hoofdpijn. Eigenlijk sinds die opmerking van die jongen in de trein over mijn tics. Ik moet daar echt eens mee ophouden, met dat gestress. *op bed gaat liggen met koel maskertje op*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |