![]() |
serie gezocht in het engels
hee! ik zoek een engelse serie die ik via youtube of een andere site kan kijken, om mijn engelse luistervaardigheid op te krikken .. daar ben ik namelijk niet zo goed in. Heeft iemand misschien tips? alvast bedankt! :D
|
QI
|
als het puur over de luistervaardigheid gaat zou je ook gewoon Engelstalige films kunnen zoeken en dan zonder ondertiteling kijken....
|
Of de BBC opzetten.
|
Ik kijk nu How I met your mother.
Leuke serie redelijk makkelijk te begrijpen. |
Jeeves and Wooster. Krijg je tenminste een mooi accent.
|
|
Wij moesten altijd "the Weakest Link" (de zwakste schakel) kijken op de BBC. Leuk programma, goed voor je Engels en nog leerzaam ook.
|
Citaat:
Huhuhuhu |
Boardwalk Empire is een leuke Engelstalige serie :)
|
Probeer de Engelstalige My Little Pony: Friendship is Magic. Klinkt raar maar het is een hele vermakelijke serie om naar te kijken.Het is een Kinderserie dus het is niet zo heel moeilijk te volgens als je geen ster in Engels ben. Alle afleveringen staan op Youtube.
|
Gewoon op je televisie even de ondertiteling afplakken van Engels/Amerikaanse series die je kijkt.
|
www.reclamemakenmaghierniet.nl
echt alle amerikaanse (engelse?) series kan je daar op terug kijken! geweldige site! |
Je kunt met teletekst de ondertitels voor doven aanzetten, bij de BBC is bijna alles ondertiteld
|
The Vampire Diaries, The Walking Dead, True Blood, Super Natural,The Secret Circle, Once Upon a Time, American Horror Story's.
Als je niet geweldig bent in Engels zijn de meeste wel redelijk lastig om te volgen. |
Ik kijk meestal Heartland op youtube. Dat is een serie over een manege die probleempaarden helpt om beter te worden. Hier heb je alvast een filmpje om te kijken of het iets voor je is. Veel plezier! xx Verolo
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=s9N6vax_c3I |
Skins! Ik ben echt helemaal verslaafd :o
Zelf download ik het altijd, maar de eerste paar seizoenen zijn gewoon op YouTube te vinden! (y) |
Ik ben Game of Thrones aan het kijken. Maar ik weet eigenlijk niet of je die ook op sites kunt vinden. Ik heb hem gedownload.
|
Goosebumps
|
Een tip als je iets in het Engels gaat kijken zet de Engelse ondertiteling eronder dan is het makkelijker te volgen en leer je meteen hoe je de woorden schrijft ;)
|
Luisterboeken van Narnia zijn echt een aanrader (staan gewoon op youtube en zijn onwijs leuk om te luisteren, ze zijn namelijk niet in één stem, maar juist heel levendig opgenomen) in eenvoudig Engels. (Met als pluspunt dat je ze als boeken ook op je lijst mag zetten, wat best kan aangezien de audioboeken qua verhaal vrijwel niet afwijken van de boeken, alleen soms een paar zinnen anders.)
Anders kan ik je Britse volggers aanraden, is ook erg leuk om naar te kijken. Bijv. Carrie Hope Fletcher: ItsWayPastMyBedTime, vind ik echt geweldig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |