![]() |
Saaistelleritis #1696
Yo!
|
mooi (y):cool:
|
Gebruikersnaam Berichten
fizzle-fluffy 76 Apate 50 Etmakas 45 Snebbeltje 43 Stefenootje 35 Paranoide 28 sann 27 Sarah 24 Absinthe 17 Little Phoebe 16 Geel 14 Noedelhap 14 Chicka Little 13 Chick Rock 13 Trimm Trabb 11 Panopticon 10 Turk February 9 Schrödinger 9 Carn 8 Quis 3.0 8 Quintiano 8 MargotTenenbaum 5 Zeppelin 4 Qimm 4 Havock 4 Ingegerd 2 Strumley 2 Lusi 1 elmar. 1 oeps, alweer |
Wat ik dus zei:
Ik ging ook een keer een ei bakken, maar het ging een beetje mis met het ei breken, en toen schaterde hij 'IK HEB NOG NOOIT IEMAND ZO SLECHT EEN EI ZIEN BAKKEN!' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier regent het nu ook. Ik ben een brave volwassene geweest en heb de stoelkussens op de bank onder het afdakje gelegd :Y
|
Al vindt mijn moeder dat 'op de bank onder het afdakje' geen plek is om stoelkussens te bewaren en dat ze in de schuur horen of anders op zolder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet trouwens ook vaak genoeg penne of fussili met alleen een beetje pesto of tapenade erdoor of alleen olie en knoflook. Of ravioli of tortellini met niks eroverheen. Maar niet als ik macaroni met tomatenkaassaus eet.
Je moet ook niet de vergissing maken om te denken dat macaroni met tomatenkaassaus een Italiaans gerecht probeert te zijn :P |
Mijn spaghettisaus is zo lekker en AMBACHTELIJK. Daar ga ik echt niet zuinig mee doen.
|
Ik eet nooit macaroni. Ik vind 't maar niks.
|
Citaat:
|
Als mensen trouwens moeilijk gaat doen over pasta hoort zus-en-zo vind ik ze altijd meer lijken op de zestigjarige huisvrouw die zegt 'wat? hutspot met rundervink? Maar hutspot hoort met klapstuk!' dan op de chefkok waar ze zelf denken dat ze op lijken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sowieso hoort er wat dat betreft natuurlijk niks, want daar maken Italianen zelf ook voortdurend ruzie over. Je hebt er die zeggen dat de mozarella op de pizza moet vóórdat ie in de oven gaat, en die zeggen dat het erná moet. Het maakt de niet zoveel uit wie er dan 'gelijk' heeft, erná is gewoon lekkerder.
|
Ik weet nog steeds niet zeker wat klapstuk is. Ik vermoed speklap.
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom doe je alsof smaak niet iets subjectiefs is, Turk.
|
Overigens vind ik sowieso dat ik geen fatsoenlijke maaltijd heb gehad als er geen groenten in zaten. Waarbij ik tomatensaus niet tot groenten reken, want ik moet de structuur ook kunnen proeven. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik het met je eens ben dat mozzarella op de pizza vieze draderige taaie zooi wordt. |
Ooit had ik met mijn huisgenootje een gesprek over ons eten van die avond (we aten niet samen), en ik zei dat ik een potje kapucijners had en dat ik dat maar zou gaan eten en dat ik dus zure room moest halen, en mijn huisgenootje zei 'waar is die dan voor' en ik zei 'voor door de kapucijners natuurlijk' en toen zei ze 'huh ik heb nog nooit kapucijners zonder ui en spek gegeten' en toen bedacht ik dat ik nog nooit kapucijners zonder zure room had gegeten :D
|
haha :D
|
Ik heb nog nooit kapucijners gegeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en terecht hoor, daar zeg ik niks over! :P
|
Ja maar ik veroordeel mensen niet als ze een andere smaak hebben!
|
Citaat:
|
Jonge, op pasta hoort gewoon veel tomatensaus/prut met veel vlees erin. Dun sausjasje, ik wil de penne of fusili zien SPARTELEN en SCHREIEN om hulp in de tomatenblubber.
|
In het ergste geval val ik ze lastig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Penne (n)
|
Het waait fijn <33
|
Citaat:
En natuurlijk niet. Maar ik wissel wel eens af tussen penne of fusili. |
Citaat:
En voordat je gaat beginnen over verse pasta en bla, KOM NOU, ik heb meer te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |