![]() |
De hete hel van Saailands #1697
tuutututtu
|
Ik kan trouwens niet alleen geen gezichten herkennen, emoties herkennen kan ik ook niet zo goed. Dus misschien had iemand me dat kunnen vertellen voordat ik begon aan het maken van een strip over een man die emoties heeft.
|
:D Goeie titel.
Ik heb alles, afgezien van 3 liter bier die nog in de vriezer staat om 'm drinkbaar te hebben in de rij straks (Y) |
Ik kan ook geen gezichten herkennen. Soms loop ik klasgenoten gewoon voorbij zonder ze te herkennen. :confused:
|
*kusje achterlaat voor de leuke mensen die me nog kennen* :bloos:
|
Nu snap ik het! Ik kreeg gisteren een felicitatie van een Spanjaard en ik snapte het niet, maar het was natuurlijk mijn naamdag *O*
|
Mijn recept voor vanavond, lamsstoofpot met appel, past niet zo bij het weer.
Ze adviseren om er aardappels en snijbonen bij te doen, maar ik denk dat ik er een couscoussalade bij maak. Iemand nog leuke ideeën voor ingredienten van een couscoussalade? |
paprika, rozijntjes, citroensap, fèta en uhmmm verder weet ik het even niet meer!
|
En Sann, reken wel op 5 liter water per dag plus een glas extra voor elk biertje! Gewoon zorgen dat je continu een beker water hebt.
|
oja, een fijngesnipperde ui, of lente-ui en verse munt en koriander en peterselie enzo :y
|
Abrikozen en kikkererwten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Courgette in kleine blokjes! Pijnboompitten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, mn tas is duizend kilo :(
|
Citaat:
|
Veel plezier :D
|
Goed, ik ga maar eens afsluiten, fijn weekend jongens!
|
Citaat:
|
Veel plezier op LL, aan eenieder die gaat!
|
Veel plezier :D:D
|
Pff, mijn studiejaar begint alweer bijna en de eerste twee weken staan de volgende onderwerpen op het programma: Ethiek, Methodologie, Neurobiologie, Wiskunde, Statistiek, Matlab, Natuurkunde en Neuroanatomie.
Ik voel me nu toch wel behoorlijk nerderig... en bang :o :D |
een collega van me is gewoon naast zn werk begonnen aan een studie Wiskunde; like a boss.
|
Citaat:
|
Ik heb wel zin in het nieuwe jaar. :cool:
|
Ik ben heel de tijd bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. En ik ben bang voor het rekenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zie ik nou goed dat ze dit jaar geen workshops hebben, trouwens? |
Of nouja, de volgende keer heb ik gewoon meer tijd besteed aan verhoudingen binnen gezichten oefenen en ben ik beter dan nu. Maar tot die tijd - uitsluitend weekdieren.
|
Citaat:
Wanneer zullen we gaan? :cool: Turk, ga je ook mee? :D Net als in de Goede Oude Tijd? *O* Re workshops, geen idee, wist niet dat ze dat vroegah wel hadden :eek: |
Citaat:
|
In Theodoors deeltijdklas haalde 90% de rekentoets de eerste keer, en de rest haalde hem de tweede keer. In de gewone voltijdklas haalde 25% hem de eerste keer en 50% de tweede keer ofzo. Terwijl je zou verwachten dat voor de overwegend 17/18 jarigen in de voltijdklas het rekenen lang niet zo ver weg is gezakt als voor de 25-40jarigen in de deeltijdklas, maar in de deeltijdklas had iedereen zich gewoon voorbereid door de toets te oefenen en hadden meer zelfvertrouwen, terwijl de voltijdklas alleen zaten te gillen over dat ze niet konden rekenen 'omdat ze wiskunde moeilijk vonden' (terwijl wiskunde wat anders is dan rekenen) zonder daadwerkelijk de toets te oefenen.
|
Ik was vanochtend bij de psych en we hadden het over slaapmedicatie. En bij het Vermoeidheidcentrum heb ik het daar ook al over gehad, dat ging om een anti-depressivum met als bijwerking goed slapen. Maar dat vond ik nogal een onprettig idee, omdat ik dat volgens mij helemaal niet nodig heb. Zei psych dat ik onderschat hoe ernstig mijn problemen zijn en anti-depressiva misschien wel een groot verschil kunnen maken. En daar ben ik best even erg van geschrokken :'(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar je krijgt het als slaapmedicatie wel in een lagere dosis dan als antidepressivum, meestal. |
Deze doet me aan Kazet denken:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, gisteren kreeg ik een brochure met wat voorbeeldsommen die je zou kunnen krijgen. Eigenlijk vond ik de meerderheid daarvan erg moeilijk. Bijvoorbeeld dit, moet je uit je hoofd doen: (7,4x15,8) + (15,8 x 12,6) Nou, nu kan het natuurlijk zijn dat ik een methode over het hoofd zie, maar ik heb nu in ieder geval geen flauw idee hoe ik dit moet doen. Tuurlijk kan ik wel rekenen op groep 5 niveau, maar er wordt 8+ niveau van je verwacht omdat je, begrijpelijkerwijs, boven de stof moet staan. Ik zal het best kunnen leren allemaal, maar het dan ook nog overbrengen op kinderen, dat is weer een verhaal apart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |