![]() |
Saairdbeving! #1698
Het beefde hier net een paar seconden :eek:
|
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 109 Sarah 55 Chick Rock 48 Etmakas 47 Snebbeltje 29 Noedelhap 28 Little Phoebe 26 fizzle-fluffy 25 Carn 18 Lusi 15 Klaverhap 15 Martiño 14 Lorelei 14 MargotTenenbaum 10 Quintiano 7 Schrödinger 7 Geel 7 Qimm 6 sann 4 Panopticon 4 Paranoide 3 Turk February 3 Rationeel 3 Zeppelin 2 Jasmijn. 1 Apate 1 Commendatore 1 |
Jezus, Ste :D Is het lonely at the TOP? /hans
|
Ja, Groningen he
|
ah, gisteren toch ook al?
|
Citaat:
|
*O* Ik luister een 10-uur-remix van LotR, 'They're Taking the Hobbits to Isengard' :D
|
Citaat:
|
Ook allemaal aardbeving-gerelateerde berichten op fb :d
|
nog even en Groningen lijkt een beetje op dit!
http://blogs.discovery.com/.a/6a00d8...341c970b-800wi |
@geel: omdat mijn studie voor een significant deel medisch is. Ik kijk er straks even naar, maar ik heb sowieso geen praktijkdingen (anamnese) voor je. Alberts en mackenbach herken ik alvast, en volgens mij heb ik die Turnpenny toevallig afgelopen week gekocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, het komt wel eens voor, volgensmij ook vaak als riolen ondergronds lekken en de grond onderaards wegspoelen enzo.
|
Citaat:
http://news.nationalgeographic.com/n...world-science/ |
Hahaha, op Grindr probeert een zelfverklaarde "anti-gay" me te beledigen. :D (n) Wat een sneu figuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de 'rd' in de topictitel fijn uitspreken. :y saaiRDbeving (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb hem ook even vermeld dat ik hem eigenlijk zou moeten blocken, maar dat ik hem eigenlijk heel sneu en aandoenlijk vond, en ik er ook wel een beetje leedvermaak om had. Sindsdien is het stil. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: niet omdat je dat zelf niet kan, maar omdat ik homo-tolerantie hoog op mijn lijstje heb staan :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Martin, wij accepteren je gewoon zoals je bent hoor *knijpt in wangetje*
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was natuurlijk een grapje he, voordat ik dalijk ineens fb-af ben :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, ik dacht, ik kijk wel op facebook, maar je hebt me ontvriend. :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, ik zit NOS op3 te kijken, en daar zat een item in over een mijnwerkersstaking in. Filmpje laat zien hoe stakers aan komen rennen en hoe politieagenten massaal het vuur openen en hoe de stakers bij bosjes neervallen. Ik dacht dat er altijd een waarschuwing werd gegeven voor schokkende beelden -o--o-
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval bedankt dat je wilde kijken! :y :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh wacht, ik heb wel foto's gezocht telkens, maar de meesten hadden niet zo veel boeiende. Of ik had geen zin om lang te zoeken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |