![]() |
Beste vriendin een jaar naar Canada
Zelfgeschreven gedichtje dat ik zal voorlezen op het afscheidsfeestje van mijn beste vriendin:
Mijn allerbeste vriendin, Jij gaat weg meer dan 5673 km van mij vandaan je wordt geen Tsjech maar een echte Canadaan Voor hoelang was het ookal weer? een jaar? heb ik dat goed gehoord? het zal even duren vooraleer ik besef dat je weg bent van de plaats waar je thuishoort waar wij je na een jaar zullen opwachten met open armen die jouw Canadees geworden huid opnieuw heerlijk zullen verwarmen Gemist zal je worden uit het diepste van ons hart vaak zal er aan je gedacht worden een keer of twee, drie miljard in dit simpel gedichtje vertel ik je hoeveel je voor mij betekent: voor mij ben je een klein lichtje diep in mijn hart, dat is vanzelfsprekend. PS. I love you |
Ik hou af en toe van melige momenten, en waarschijnlijk zal haar zus, waarmee ik overigens ook bevriend mee ben, dit voorlezen in mijn plaats, terwijl ik op de piano My heart will Go On zal spelen :cool:
|
Het is een hartstikke leuk gedichtje zeker voor zoon moment, alleen let wel op je zinsbouw en spelling (A)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |