![]() |
HELP!
problem solved.
|
relax.
|
doesn't work..
|
In het Nederlands is het desperaat, niet 'desperate'.
Maar ja, relax gewoon zoals Rev al zei. Overigens werkt het meestal niet goed als je denkt op twee personen verliefd te zijn. |
Ik bedoelde de engelse versie want die klinkt meer lekker!
Diep van binnen weet ik dat ik verliefd ben op 1 van de personen, alleen ben ik er denk ik nog niet achter wie.. misschien toch maar relaxen dan ;-) |
moest het sowieso even van mij afschrijven ergens anders dan een dagboek..
|
Probeer het gewoon met de jongen uit je buurt, als het niet werkt weet je dat het slechts een idee was om de jongen van de vakantie uit je hoofd te zetten. Maar je bent 20, dus het is toch niet zo moeilijk contact te houden met die Engelssprekende jongen?
|
Ja dat is wel de meest voor de hand liggende optie. Contact behouden is ook niet moeilijk, maar of een lange afstands relatie gaat werken is de vraag.. dat is het juist, is het de moeite waard? want wat als je straks toch niet bij elkaar blijkt te passen? en stel dat het dan wel de moeite waar is, houd je dat vol? hoe gaat dat in de toekomst? dat is het grootste struikelblok..
|
Hoe dan ook blijft een relatie altijd een sprong in het diepe, de afstand is gewoon een beetje moeite er bij, meer niet.
|
ik laat het allemaal gewoon in het midden voorlopig en zie vanzelf wel waar ik wel of niet strand en met wie ;-)
in ieder geval bedankt voor het reageren op mijn iets wat drama-queen achtige verhaal! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |