![]() |
FF een vraagje.....
Zijn er hier, behalve ik, nog meer mensen die gospelmuziek luisteren. En als dat zo is welke artiesten luister je het meest/ vind je het best?
|
Citaat:
Sublime Cadaveric Decomposition Napalm Death |
Nee ik hou absoluut niet van gospelmuziek. Dat heilige gedoe vind ik niks.
|
the spirit that guides us
|
Citaat:
tja dan kun je ook travail opnoemen. project 86, zao, overthrow, blindside etc. :P |
KRS-One heeft nog een keer een gospel cd'tje uitgebracht, ik vind het maar niks, sorry.
|
Citaat:
|
Gospel? Nee!
Rock? Jazekerz...:D Alle soorten baby ;) |
Citaat:
ff een vraagje :P *nieuwsgierig* hoe kom je erbij een gospel topic van een maand oud op te zoeken als je er toch niet van houd? :confused: |
hij is de LostProphetX en zoekt onderdanen om te corrupten, want hij is de LostProphetX die evil is.
I have spoken |
laten we nu sex hebben
|
wat is eigenlijk de definitie van gospelmuziek? wanneer is iets gospelmuziek? als iets christelijk is? als er kerkkoren in voorkomen? of nog iets anders?
|
Ik kom niet verder dan 16 Horsepower, maar dat luister ik niet echt om de godsvruchtige teksten. Al is een dusdanige godsbeleving wel enorm fascinerend natuurlijk.
|
Citaat:
hemdale last days of humanity nunslaughter pig destroyer |
fuck.....i'm dead
|
Citaat:
*hoopt* :o |
Citaat:
ja da's een drumcomputer lijkt me duidelijk, als je zo snel je bass pedalen kon bedienen ,zouden je benen er afvliegen volgens mij |
Citaat:
ja idd, maar soms heel snel en nep is soms ook heel leuk. vooral na het nuttigen van de nodige biertjes tussen de bikers, kan ik wel van fuck........ i'm dead genieten |
Citaat:
|
Citaat:
zijn jullie wel goed genoeg om met ons te touren?? :) |
fuck on the beach doet jhet ook goed
|
Citaat:
ja , ik hoor van heel veel lui dat het goed is ,maar heb het nog nooit gehoord.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |