![]() |
Voor welk eten kan iemand jou 's nachts wakker maken?
TS begint. :)
Alles wat ongezond is eigenlijk, van broodjes shoarma tot pizza en van patatjes tot snoep, chocola en chips. :o |
Roti en een pizza pollo internationaal extreem
|
Broodje pom :bloos: en Ben & Jerry's
|
Belegde stokbroodjes, panini's, focaccia's, al dat soort broodjes <3. Met avocado met zout, tomaat/kaas/kruiden, zalm en Paturain, komkommer met Aromatkruiden, olijven, of pesto-mozzarella, iets met knoflookolie... oneindig veel combinaties, ik heb nog nooit zo'n broodje gehad dat ik niet lekker vond <3
Verder roti, chappati's, eigenlijk Indiaas eten in het algemeen wel. En ehm mangosap, een goede avocado, een hoorntje mokka-ijs, alle soorten meloen, pistachenootjes en cashew ook wel, in Spanje had je erg smakelijke knoflook/peterseliechips, verse zoete kersen, en vast nog wel meer waar je me mee kunt verassen wat ik nu vergeet! |
Ik word niet graag wakker gemaakt maar als ik dat even buiten beschouwing laat en de vraag niet zo letterlijk neem ;) Goeie risotto of verse pasta met een lekkere saus (geen tomatensaus) of geitenkaassalade <3
|
ECHT italiaans ijs =)
|
Alles wat je met ijs kan doen. (milkshake, taart) En noodles.
|
Ijsje! :d
|
Citaat:
mij kun je wakker maken met pasta pesto, noodles, sushi, patat, kebab, hamburger, kipnuggets, frikandel etc. ;p---- - - |
Broodje Frikandel <3
|
Citaat:
|
Voor melkchocolade kan iedereen me altijd uit bed schoppen.
|
Pizza, pasts, american pamcakes
|
Een rotirol. Het lijkt me extra lekker om het dan buiten op te eten.
|
Iets kouds en smooths kwa drinken qua eten stokbrood met kruidenboter en zalm ,!
|
Caponata! <3 Of citroengranita met brioche, jumm..
|
pita broodjes met shoarma en sla en heel veel knoflook haha.
en pannekoeken! |
Pizza of Spaghetti!
|
frikandel en chocola.
|
Beemsterkaasbroodje. Het liefst van de DEEN
|
Pizza!
|
Kersenvlaai (met slagroom) en allerlei soorten snoep, ijs :bloos:
|
Mexicaanse burrito's. Nomnom.