![]() |
Zelfmoord
Ik ben van plan om zelfmoord te plegen.
Ik zie het leven echt niet meer zitten dus ik wil er gewoon mee stoppen. weet iemand manieren om het snel en pijnloos te doen |
Niet doen!
Ga een boom trappen, maar doe niks doms! |
Citaat:
|
Omdat?
|
Citaat:
gepest word mijn vriendje mij bedrogen heeft |
ik zou het niet doen! je moet doorzetten
|
Al je zinnen beginnen met "ik" als je zo vaak aan jezelf denkt kan je ook bedenken dat JIJ deze dingen kan vergeten.
|
Dit soort vragen mogen hier niet.
En verder: ga naar je huisarts, bel de kindertelefoon of raap al je moed bij elkaar en praat met je ouders. Zelfmoord is geen oplossing en het is ook nog eens heel erg laf, lekker weglopen voor je problemen. |
Citaat:
|
En ik weet zeker dat als je dood bent dat er geen regenboog op je te wachten staat dus ga zwemmen!
Het is lekker weer vandaag! |
Citaat:
ik leef nu 24/7 met stress ik krijg er gewoon hooftpijn van ben gisteren bedrogen dus ik ben een beetje gek aan het worden |
Leven is zwaar stop nou met klagen want daar schiet je niks mee op, en als je dood bent vind je geeb rust.
Mensen "willen" overleven, zo werken ze dus of je bluft of je bent benieuwd/nieuwgierig naar de dood of je bent geestelijk gehanficapt. |
en wie is xdream eigenlijk....
vertel me dat eens mag ook via msn als je het hier niet wilt plaatsen |
Citaat:
|
Citaat:
nouja, je vriendje je bedrogen...als dat het einde van de wereld is ben wel benieuwd wie jou dan slaat |
Dat je nu heel verdrietig bent omdat je vriend je bedrogen heeft kan ik me voorstellen, maar het is, no offence, niet het einde van de wereld. Er zijn meer leuke jongens op de wereld. En je mag je nu best heel verdrietig en naar voelen, dat is normaal. Maar wacht de bui gewoon even af, dat kutgevoel wordt vanzelf minder hevig.
|
Citaat:
|
Waarom ga je dan niet naar jeugdzorg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |