![]() |
Abnormaal rooster!
Ik heb gisteren mijn rooster binnengekregen. Ik vind het abnormaal en wil er jullie mening over horen.
maandag: 2 uur uit dinsdag: kw. voor 5 uit woensdag: kw. voor 3 donderdag: kw voor 5 vrijdag: kw voor 5. :eek: |
Tot kwart voor 5? :eek: Bij ons op school eindigt de laatste les om 4 uur. Of zit je niet op de middelbare? Dan is het ook anders, denk ik.
Offtopic: waarom is de : O geen verbaasde smiley? (n) |
Klinkt inderdaad niet heel prettig. Wel vraag ik me een beetje af wat je ermee opschiet door te weten of wij dit wel of niet normaal vinden.
|
Citaat:
Middelbare idd. Hoor wel vaker dat wij qua tijden er bovenuit steken. Bedankt voor je reactie. |
Citaat:
|
Op de middelbare heb ik - in de bovenbouw - nooit later dan tot 15:00 op school gezeten, en dat was eerder uitzondering dan regel. Kwart voor vijf is wel redelijk laat, maar goed, ik moet komend semester waarschijnlijk op dinsdag tot 18:30 in de collegebanken zitten. Je kunt er maar vast aan wennen ;) .
En trouwens, zit je op alle dagen - met name die waarop je tot 16:45 les hebt, ook echt vanaf 08:30 non-stop in de schoolbanken? Als je nou op één zo'n dag om 11:00 o.i.d. begint, valt het nog makkelijk te overzien :) . |
Kwart voor vijf is voor middelbare scholen een heel normale tijd. Het laatste uur eindigt bij ons 17.15uur, alhoewel ik dat nog niet heb gehad. Vorig jaar zat ik 4x tot 16.15 en 1x tot 15.00 uur (valt nog mee).
|
Citaat:
|
Klinkt niet heel fijn...maar iemand die ik ken gaat MBO doen en die zit 3x tot 6uur op school,en moet dan nog met de trein naar huis. Dus je hebt het nog goed...
|
Helemaal niet zo gek. Welk niveau doe je?
Bij ons eindigt het laatste lesuur om 5 uur. |
Niet zo aanstellen.
|
Is best normaal, ik heb wel eens 4x tot 16.20 (is voor ons t laatste) en 1x tot 15.35 (een na laatste uur) gehad, en dan alle dagen 1e beginnen. Gewoon aan wennen.
|
het laatste wat wij konden hebben was 16:10, meestal had je dat 1 of 2 keer per week, en dan vaak nog 2 keer 14:15 en 1 keer 15:40, maar wij begonnen wel echt elke dag om 8:30 en hadden nooit tussenuren al vast op het rooster staan, dus dat was de rede. En de pauzes waren btw ook nooit langer dan 20 minuten
|
Ben ik de enige die dit heel apart vind? Hebben jullie allemaal tot het 9e uur ofzo? Wij hebben maar 8 uur op school. Bij ons is het een uitzondering als je tot het 8e uur (tot 16.00 uur) les hebt.
|
Aangezien ik in de bovenbouw veel vakken had, had ik vaak tot 16.00 uur les. Ik heb ook een jaar 1 dag per week tot 16.50 uur les gehad.
In de onderbouw was het vrijwel altijd uiterlijk 15.10 uur uit. In de onderbouw is het roostertechnisch ook makkelijker om weinig tussenuren te realiseren en dus vroeger uit te zijn. Hoe laat moet je elke dag beginnen en hoeveel tussenuren heb je? |
Citaat:
Verder vind ik dat rooster niet abnormaal. Begin je trouwens wel altijd om half negen (oid)? En heb je veel tussenuren? |
Citaat:
Ik begin meestal gewoon om 08.25 of soms om 09.15 of 10.20 en dan tot 14.10, 15.00 en heel soms 16.00. Ik heb wel veel tussenuren aankomend jaar, want ik ga naar de bovenbouw. Veel leerlingen hebben dan wel tot 16.00 les, maar ik, volgens mij, gelukkig niet. Edit: Dat laatste had je volgens mij niet tegen mij, maar goed. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dit is niet normaal je moet gewoon met je hele klas elke dag blijven zeuren tot dat ze het aanpassen
|
:o
ik dacht dat ik vorig jaar al een ***** rooster had, maandag 15:50 dinsdag 15:00 woensdag 15:00 donderdag 15:00 vrijdag 15:00 maar als ik joune zie ga ik liever gelijk van schoolaf |
ik heb gelukkig een fijn rooster :)
maandag : 13:20 dinsdag:15:00 woensdag:15:00 donderdag :15:00 vrijdag:13:20 |
Maandag: 13:00
Dinsdag: 15:05 Woensdag: 15:55 Donderdag: 15:05 Vrijdag: 14:15 Ik vind dit een vrij relaxed rooster, maar alleen dinsdag begint het tweede uur. |
Woensdag laatste uur spijbelen, heb je een wereldrooster man!
|
Citaat:
|
bij mij hebben de tto klassen van half 9 tot 10 over 4 school en dat 5 dagen per week.
ik heb ma van half 9 tot 15:10 di van half 9 tot 14:20 wo van half 9 tot 16:10 do van half 9 tot 16:10 vr van half 9 tot 14:20 en met maar 2 tussenuren op woensdag, ook niet leuk. |
Citaat:
|
En ik klagen dat ik zo weinig heb..
Maandag vrij Dinsdag 10:15 tot 14:00 Woensdag vrij Donderdag 8:45 tot 14:00 met 2 tussenuren en pauze Vrijdag vrij Maar ik doe dan ook vavo en ben allang van vmbo af :P Op vmbo had ik ongeveer hetzelfde rooster als DAH. |
Nou, hier komt dan even het chillste rooster van allemaal (6 vwo gymnasium):
Ma. 8.10-17.15 Di. 9.10-15.00 Wo. 8.10-17.15 (+1 tussenuur) Do. 8.10-16.15 Vr. 9.10-15.00 (+1 tussenuur) Relaxed, toch? :') |
Citaat:
Ik heb zelf ook op de middelbare gezeten, en zolang ik goede cijfers haalde, was het nou niet echt een probleem dat ik veel spijbelde. |
Dat wordt slagen met hoge cijfers, wees blij dat je naar school kunt..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |