![]() |
Knak in je pik
(14 jaar) ik was dus met 2 chicks op vakantie en 1 van die 2 voelde wel iets voor handjob ik heb een kleine soort van afwijking/knak dus ik schaamde me en had het niet gedaan. Normaal of abnormaal dat ik me ervoor schaam? En had ik het moeten doen voor de ervaring ;) ?
Heel erg bedankt alvast! |
Hoe bedoel je knak
|
Nou hij is recht en dan opeens heeft hij een afwijking naar links
|
:0 volgens mij is niet erg
En een penis rechtsom of linksom het gaat erom wat je ermee doet! |
Ik schaamde me omdat ze het dan misschien zou voelen en me raar zou aankijken of zoiets?
|
Of dat ze erover zou beginnen :bloos:
|
Als het een echt scherpe bocht Dan denk ik dat je moet laten kijken
|
Ik denk dat het vooral erg abnormaal is dat een jongen van 14 een handjob afwijst.
|
Citaat:
En verder is er niets om je voor te schamen. Als de knak echt heel scherp,is en je er soms last van hebt, kun je iemand ernaar laten kijken, maar waarschijnlijk is er niets mis. |
Gewoon doen volgende keer. Bij de dames ziet het er ook niet altijd precies hetzelfde uit volgens mij, dus ze kijkt er heus niet van op dat je pik een beetje scheef loopt. Niet door laten tegenhouden. Go for it.
|
Citaat:
en wat maakt het nou eigenlijk uit. volgens mij zijn er maar weinig mensen die echt een penis hebben zoals die in een tekstboek staat om het zo maar te noemen. |
Citaat:
|
Heel erg bedank voor jullie steun, volgende keer laat ik me er niet door lastig vallen want zo erg is het nou ook weer niet. Tnkx
|
Dat title
|
Knak in je worst dus?
|
Ik zou er niet zo van opkijken behalve als het echt heel erg is.
|
Nah het is niet heel erg ofzow maar je ziet en voelt et wel. Dus handjob...
|
Jaa maar is het echt heel erg? Logische dat je het kan zien als het er is maar verder als het niet al te erg is zou ik er geen last van hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
14, met twee 'chicks' op vakantie en niet afgerukt durven te worden.
Het zal wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het interesseerd me echt geen ene bal of er wel of geen knak in zit!
|
Welke hoek praten we over? Een knak is pas een knak bij een abrupte 45 graden hoek.
|
Mijne staat ook een beetje nar links.
Heb het wel vaker gezien, is normaal hoor :) |
Haha nix mis mee dus. Bedankt voor de reacties! :)
|
Hahahah elmar ;) lol
|
Als je een rechte lul hebt, moet je je zorgen gaan maken dus nee. Je hoeft je niet te schamen, kerel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |