![]() |
Last van darmen :l
Hey! Ik heb al 3 weken ofzo last van mijn darmen, mijn ontlasting is een beetje pruttel en als ik dan naar de wc moet hoor ik mijn darmen tekeer gaan :facepalm: Moet ik nu naar de dokter? Of moet ik het nog een paar dagen aan kijken en veel appelsap drinken (dat blijkt goed te helpen):y Iemand tips? :confused:
|
is het de laatste dagen erger geworden? Of is het continu hetzelfde geweest?
Je hoort ook vaak dat mensen meer last van diarree etc.hebben dan normaal als het zo warm is. |
Dit is mij ook overkomen,
Had in het begin eerst last van in de ochtend maagzuur en toen kreeg ik ook last van men buik (had te maken met men darmen) en ik heb nachten wakker gelegen en dat gevoel was echt niet fijn. Ben ook een beetje een aansteller maar alsnog. Op een gegeven moment bouwt de pijn en komt het af en toe terug. Na 4 weken was het bij mij helemaal weg. Maar als er voor jou geen verandering in komt dan zal ik toch even naar de huisarts gaan. Blijf trouwens goed water drinken en melk egalisteerd de pijn. |
Ben je op vakantie geweest naar het buitenland?
Verder zou ik de appelsap juist even laten staan want daar kan je diarree van krijgen als je er te veel van neemt. En al die suikers zorgen voor veel extra lucht in de darmen (en dat borrelt) |
Citaat:
Nou het is gewoon alle dagen het zelfde gebleven maar toen ik op vakantie was geweest gewoon in nederland, had ik ook last van mn buik ik kon niet naar de wc en zo maar dat lag waarschijnlijk er aan omdat ik dan in een anderen leef omgeving ben. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen pijn ofzo ;o |
Misschien van de stress?
niets met cafeine drinken, dat maakt vocht los in de darmen |
Citaat:
(/educatief) |
Citaat:
|
Ook geen thee?
|
Anders dan normaal gegeten?
|
Appelsap idd laten staan even, verder kun je eens kijken wat 'stoppend' eten doet, dus bijvoorbeeld beschuitjes, witte rijst, banaan...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |