![]() |
geld sparen, wat ervan kopen ??
ik ken veel mensen die geld sparen, en die doen er zuinig mee, ik spaar zelf ook enzo, maar k weet niet wat ik ervan wil kopen, waar sparen jullie voor ???
|
ik wil heel erg graag gaan duiken, en ben ik nu voor aan het sparen het is wel erg duur maarja ik moet er wat voor over hebben ;)
|
Ik spaarde voor een nieuwe pc, maar die heb ik nu... Ik spaar nu gewoon en ik zie wel.
|
Als je niet weet waarvoor je wilt sparen spaar voor later.
Bijv. om de spullen te kunnen kopen als je op je eigen gaat wonen. |
Ben nu aan het sparen voor mijn motorrijbewijs :D
En natuurlijk voor later als ik een grote meid geworden ben en het ouderlijk front ga verlaten |
Sparen voor autorijbewijs. Altijd eerst autorijbewijs. Als je die hebt gehaald heb je ook gelijk je scooterrijbewijs. Best prijzig nog, die rijlessen :S
Of natuurlijk voor je uitzet! |
ben aan het sparen om een half jaar naar curaçao te gaan om te leren kite surfen
|
Ik spaar voor later. Maar ik spaar niet veel. :nono:
Ik heb een beetje een 'te weinig-tijd' probleempje. Ik heb geen tijd om te werken. :O Maar, ik red het zo, ik kom goed rond, dus waarom zou ik moeilijk doen? ;) |
Snoep :$
|
Als je nergens je geld aan wil uitgeven, moet je ook niks gaan zoeken. Blijf gewoon sparen, ik zou al blij zijn moest ik eens niets willen kopen. :o
|
Mooi beginauto voor volgend jaar wanneer ik (hopelijk) binnenkort mijn auto-rijbewijs op zak heb. Voor de rest op korte termijn een nieuwe laptop, maar daar betaal ik gelukkig maar deels aan mee... :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |