![]() |
Ben je wel ns naar een concert geweest? welke?
topic over concerten!
|
Zoveel.
|
AC/DC en Iron Maiden.
|
Over een paar dagen ga ik naar All Time Low. :D
|
De Staat, Motorhead, Focus, Ten Years After en nog een miljoenmiljard andere concerten
|
Eén maar, van Di-rect.
|
stuk of 40 festivals en wel een een goeie honderd concerten, denk ik zo.
|
Jawel, maar de aantal bezoeken heb ik niet geteld.
|
Citaat:
|
K3 toen ik vier was en Madonna, mijn tante had kaartjes. En ik ga in november naar Purity Ring.
|
Maria Mena en Within Temptation
|
Citaat:
|
Ja, vaak. Mahlers 7e, La Traviata, Engelse EN Italiaanse uitvoering van l'Elisir d'Amore, Don Giovanni, Die Zauberfloete, en allerlei gratis lunchconcerten, echt teveel om te tellen. Ik vind de opera's leuker dus die onthoud ik beter :bloos:
|
Citaat:
Purity ring? Bandnamen nowadays... |
Ik ga al 14 jaar naar concerten en al 12 jaar naar festivals, dus de lijst met bands die ik heb gezien is te gigantisch om op te noemen. Vrijwel elke band die ik zou willen zien heb ik al gezien, met uitzondering natuurlijk van degenen die niet meer leven of al heel lang uit elkaar zijn.
|
Ik ben twee keer naar North Sea Jazz Festival geweest en een klein gratis optreden van Greg Holden, maar niet meer dan dat, geloof ik.
|
Coldplay, Simple Plan, 3 doors down, Faithless en aankomende december Muse.
|
Coldplay. Had vroeger heel graag naar Destiny's Child gewild maar dat kende ik toen nog niet..
|
coldplay is de 6e weer in den haag wil ik wel maar kan niet.
verder nog nooit |
Simple Plan, Only Seven Left, Van Velzen, Kensington, MakeBelieve, We The Kings en een heeeeleboel festivals!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |