![]() |
Wat moet ik doen?
1
|
niet zo aanstellen man, een kusje op de mond is toch niks.... als ze nou urenlange gangbangs heeft gehad zou ik zeggen ja terecht.
Maar nu niet zo aanstellen |
Zeg het haar, dat ze dat de volgende keer niet meer doet. Dat je je er niet prettig bij voelt. En ga volgende keer mee op vakantie dan kun je iedereen in haar buurt verwijderen
|
Nou dan is er toch niks aan de hand, ze wilde het niet hij gaf een kusje en zij ging weg... prima toch.
|
Praat erover dat je ermee zit maar val haar niet overdreven ermee aan, aangezien het niet heel extreem is en zij er weinig aan kon doen. Die jongen woont in frankrijk, je zal weinig met hem te maken hebben dus nja, uitmaken daardoor zou jammer zijn.
|
Dus iemand zoent jouw vriendin tegen haar zin, daarvan geef je haar de schuld en je maakt het uit? Goed idee!
Ik snap dat je het naar vindt dat iemand je vriendin een kusje gaf, maar ze heeft hem duidelijk gemaakt dat ze het niet wil en ze heeft gezegd dat ze een vriendje heeft. Wat had ze nog meer moeten doen? Waarom ben je in godsnaam boos op háár? Als ik jouw (ex)vriendin was had je kunnen stikken nu. |
Denk dat je je een beetje druk maakt over niks. Lijkt mij weinig aan de hand.
|
Ik hoop voor je dat het alleen bij 2 kussen is gebleven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow come on, het is toch vrij lafjes te noemen dat zo'n gozer haar 2 keer op haar bek moet pakken voor ze zegt dat ze een vriend heeft?
|
Citaat:
Het kan ook zijn dat ze gewoon de aandacht wel leuk vond of zo. Dat kun je goed of fout vinden, maar vreemdgaan is iets anders. |
wat je vertelt gaat tuurlijk nergens over en ik wil je ook niet ongerust maken oid, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij zulke goeie vrienden (maar dan ook echt goeie;)) niet heeft verteld dat ze een vriend heeft. zulke dingen komen toch ter sprake? :o
|
Ik zou niet weten hoe je vriendin in die situatie beter had kunnen reageren. Ze zoent hem niet terug, duwt hem weg en zegt dat ze al een vriend heeft. Weet je zeker dat ze je eerder nooit ter sprake gebracht heeft? Het zou ook kunnen dat die jongen allang wist dat zij bezet was en koos dat toen even te vergeten, en ze toen hij haar kuste ze hem er nog eens aan herinnerde. En anders, soms komen vriendjes/vriendinnetjes helemaal niet ter sprake op vakantie als je ze niet hoeft aan te voeren als reden iemand niet te willen zoenen. Ik vind dus dat je je nu aanstelt door zo boos op haar te zijn.
Als je met vriendinnen op vakantie gaat krijg je vanzelf contact met jongens. Ik neem aan dat jij je vriendin leuk vindt, dus je hoeft er niet van op te kijken dat anderen dat ook vinden. Wat moet je nu doen? Ik zou zeggen, stel je niet zo aan, er is niet eens iets gebeurd. Echter, jij laat nu zien dat je je vriendin totaal niet vertrouwt en als je hierom al zo boos wordt dat je overweegt het uit te maken geef je schijnbaar ook niet zo veel om haar en kun je het inderdaad beter uitmaken. |
Citaat:
Waar rook is, is vuur ofzo :o |
Hoezo gaan jullie er vanuit dat dat de eerste keer was dat ze haar vriend ter sprake bracht?
|
Citaat:
Citaat:
|
Wees blij met de reactie van je vriendin. Die jongen woont notabene in Frànkrijk, dus die ziet ze nooit meer weer. En dan is een afscheidskus op de mond helemaal niet zo heel raar vind ik.
|
Citaat:
|
Nou, wat is er dan nog om te doen? Gewoon je eroverheen zetten dan.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |